نمایشگر لونا اکنون آی‌پد را به صفحه دوم دستگاه‌های ویندوز تبدیل کند
توسعه جدید نرم‌افزار شرکت آستروپد پس از اعمال محدودیت‌های اپل

نمایشگر لونا اکنون آی‌پد را به صفحه دوم دستگاه‌های ویندوز تبدیل کند

در رویداد پاییزی اپل که شب گذشته به صورت آنلاین برگزار شد، سری جدید گوشی‌های هوشمند آیفون، با نام آیفون ۱۳ در چهار مدل با دوربین‌های قوی‌تر، پردازشگر قدرتمند، قابلیت اتصال به نسل پنجم شبکه تلفن همراه (5G) و طول عمر بهتر باتری رونمایی شدند.
در رویداد پاییزی اپل که شب گذشته به صورت آنلاین برگزار شد، سری جدید گوشی‌های هوشمند آیفون، با نام آیفون ۱۳ در چهار مدل با دوربین‌های قوی‌تر، پردازشگر قدرتمند، قابلیت اتصال به نسل پنجم شبکه تلفن همراه (5G) و طول عمر بهتر باتری رونمایی شدند.
کد خبر: ۱۳۳۷۵۵۰
به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از نیواطلس، شب گذشته، 23 شهریور 1400، در رویداد پاییزی اپل از 4 مدل سری جدید آیفون یعنی آیفون 13 رونمایی شد.
 
بر اساس اطلاعات منتشر شده از این رویداد، دو مدل پایه‌ای آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ ساده و مینی هستند که به ترتیب دارای صفحه نمایش لمسی ۶.۱ و ۵.۴ اینچی هستند که دارای پوشش محافظ اختصاصی سرامیکی آیفون هستند. آن‌ها همچنین دارای IP68 ضد آب (می‌توانند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متر قرار بگیرند)، قاب آلومینیومی و صفحه نمایشی درخشان‌تر از همیشه به نام Super Retina XDR هستند؛ در رویداد شب گذشته عنوان شد که این صفحه نمایش نسبت تضاد یا همان کنتراست فوق‌العاده‌ای را برای رنگ مشکی واقعی فراهم کرده است و تا ۲۸ درصد در حداکثر روشنایی صفحه در فضای باز افزایش داشته است.

تراشه جدید «A15 Bionic» اپل از فناوری ۵ نانومتری استفاده می‌کند و تقریباً ۱۵ میلیارد ترانزیستور برای انجام کار‌های سنگین دارد. همچنین یک پردازنده جدید شش هسته‌ای با دو هسته با عملکرد بالا و چهار هسته با کارایی بالا (که تا ۵۰ درصد سریع‌تر از رقبایش عمل پردازش را انجام می‌دهد) به علاوه یک پردازنده گرافیکی جدید ۴ هسته‌ای داردکه تا ۳۰ درصد سریع‌تر از پردازنده‌های گرافیکی فعلی است و جلوه‌های بصری و نورپردازی واقعی‌تری را در بازی‌های با گرافیک بالا امکان‌پذیر می‌کند.

آیفون ۱۳ با برتری در دوربین، قدرت پردازشگر و طول عمر باتری
رنگ‌بندی آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که با تراشه A15 امکان‌پذیر شده است، تنظیم جدید دوربین به نام «TrueDepth» یا عمق واقعی است که شامل یک دوربین عریض است که از بزرگ‌ترین حسگری که تابه‌حال در سیستم دوربین دوگانه آیفون به کار رفته است، استفاده می‌کند. این موضوع باعث می‌شود ۴۷ درصد نور بیشتری را برای عکسبرداری با کم‌ترین اختلالات و تصاویر روشن‌تر جمع‌آوری کند. دوربین عریض همچنین دارای فناوری تغییر حسگر OIS است (که پیش از این در آیفون ۱۲ پرومکس به کار رفته بود) که به جای لنز، حسگر را تثبیت می‌کند و در نتیجه آن عکس‌ها با لرزش کمتری ثبت می‌شوند.

اگرچه توضیحات دقیقی در مورد عمر باتری این دو مدل گوشی ارائه نشده است، اما گفته می‌شود که تا یک ساعت و نیم بیشتر از آیفون ۱۲ در طول روز کارایی خواهد داشت.

آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی در رنگ‌های صورتی، آبی، نیمه شب، نور ستاره‌ای و قرمز با ظرفیت اولیه ۱۲۸ گیگابایت (دو برابر فضای ذخیره‌سازی بیشتر نسبت به ظرفیت اولیه آیفون ۱۲) و همچنین ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت عرضه خواهند شد. مشتریان در ۳۰ کشور جهان می‌توانند از ۱۷ سپتامبر/ ۲۶ شهریور گوشی مورد نظرشان را پیش سفارش دهند و گوشی‌ها از ۲۴ سپتامبر/ ۲ مهر به ترتیب به قیمت ۷۹۹ و ۶۹۹ دلار عرضه خواهند شد.

آیفون ۱۳ با برتری در دوربین، قدرت پردازشگر و طول عمر باتری
صفحه نمایش Super Retina XDR OLED با ۲۸ درصد روشنایی بیشتر و مصرف انرژی بهینه‌تر

اما در خصوص آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس؛ این دو مدل تکمیل شده‌تر، همه ویژگی‌های آیفون ۱۳ شده و مینی را دارند به علاوه این که در آن‌ها یک سیستم دوربین حرفه‌ای که شامل دوربین‌های جدید فوق عریض، عریض و تله‌فوتو است، به کار گرفته شده است. این سیستم دوربین حرفه‌ای ویژگی‌هایی مانند عکاسی ماکرو در دوربین فوق عریض، افزایش ۲.۲ برابری عملکرد بهتر در نور کم در دوربین عریض و حالت شب در هر سه دوربین پشتی گوشی را فراهم کرده است.

مشتریان می‌توانند آیفون ۱۳ پرو را به قیمت ۹۹۹ دلار و آیفون ۱۳ پرومکس را به قیمت ۱۰۹۹ دلار خریداری کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها