کارشناس اداره کل هواشناسی؛

هوای کرمانشاه رو به خنکی می‌رود

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه از پایان هفته خبر داد و گفت: گرمای تابستانی هوا در کرمانشاه پشت سر گذاشته شده و به سمت خنک شدن می‌رویم.
کد خبر: ۱۳۳۷۴۲۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ علی محمد زورآوند، با بیان اینکه از روز پنجشنبه(۲۵ شهریور) دمای هوا در کرمانشاه کاهش محسوسی خواهد داشت، افزود: این کاهش طی روزهای پنجشنبه و جمعه رخ می‌دهد و پس از آن دما تقریبا ثابت خواهد ماند.

وی میزان این کاهش دما را دو تا سه درجه سانتیگراد برای دمای روزانه اعلام کرد و یادآور شد: حداقل دما نیز حدود یک درجه کاهش می‌یابد.

به گفته معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با این روند کاهشی، دمای هوای روزانه شهر کرمانشاه به حدود ۳۴ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: دمای نواحی گرمسیری مانند قصرشیرین در پایان هفته به حدود ۳۷ درجه سانتیگراد و دمای نواحی سردسیر مانند سنقر به ۳۱ تا ۳۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

زورآوند با بیان اینکه گرمای شدید هوا و دمای تابستانی در کرمانشاه تقریبا پست سر گذاشته شده، خاطرنشان کرد: ممکن است دما دوباره روند افزایشی داشته باشد، اما دیگر روزهای خیلی گرم نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: پیش‌بینی‌های بلندمدت نشان می‌دهد دمای پاییز امسال احتمالا کمی بیشتر از نرمال خواهد بود.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها