منطقه 6عمليات انتقال گاز پيشرو در پياده سازي و اجراي نرم افزار IPCMMS است

مدیر منطقه 6 عمليات انتقال گاز از پیاده سازی و اجراي نرم افزار IPCMMS و پيشرفت قابل توجه آن در بخش هاي مختلف منطقه خبر داد.
مدیر منطقه 6 عمليات انتقال گاز از پیاده سازی و اجراي نرم افزار IPCMMS و پيشرفت قابل توجه آن در بخش هاي مختلف منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۷۳۷۱

 
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مدیر منطقه 6 عمليات انتقال گاز از پیاده سازی و اجراي نرم افزار IPCMMS و پيشرفت قابل توجه آن در بخش هاي مختلف منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 6 عمليات انتقال گاز، علیرضا عربلو مدیر منطقه در اين خصوص بيان كرد: در راستاي اهداف و برنامه هاي شركت انتقال گاز ایران جهت استفاده از نرم افزار IPCMMS كه حاصل سالها تجربه در پياده سازي CMMSهاست و تمامي نيازمندي هاي حوزه نگهداري و تعميرات را برطرف ساخته و روند بهبود كيفيت تعميرات تجهيزات و كاهش هزينه ها را برای مدیریت دارايي فيزيكي به دنبال خواهد داشت .

عربلو ادامه داد: كاربرد اين نرم افزار به طور خلاصه در مديريت تجهيزات، ثبت و پيگيري سفارش كارهاي تعميرات اضطراري و اصلاحي CM، ايجاد و برنامه ريزي و زمانبندي سفارش كارهاي نگهداي و تعميرات شامل PM-كاليبراسيون، بازرسي هاي دوره اي و پايش وضعيت تجهيزات، ثبت سوابق و ايجاد گزارش هاي متنوع مانند سوابق تعميراتي تجهيزات و شاخص هاي كليدي عملكرد، ايجاد شناسنامه فني و آرشيو فني تجهيزات مي باشد.

وي تصريح كرد: اين نرم افزار داراي 7 بخش است كه شامل: مديريت تجهيزات كه در آن تمامي تجهيزات منطقه مطابق استاندارد ISO 14224 جمع آوري و با استفاده از استاندارد   NORSOK Z_008 و دستورالعمل هاي موجود كد گذاري و در نرم افزار ثبت شده است، مديريت دستور كارها، آرشيو فني، شناسنامه فني، ماژول ابزارآلات، ماژول قطعات يدكي و ماژول گزارشات مي باشد.

عربلو با اشاره به پيشرفت قابل توجه اين نرم افزار در سطح منطقه و همچنين به عنوان منطقه پايلوت در سطح شركت انتقال گاز به اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: جمع آوري اطلاعات و تجهيزات در سطوح مختلف مطابق استانداردها و دستورالعمل هاي موجود توسط واحدهاي منطقه با نظارت واحد برنامه ريزي، تهيه JOB CARDهاي نگهداري و تعميرات پيشگيرانه، آموزش، تهيه شناسنامه فني، تهيه آرشيو اسناد فني، جمع آوري اطلاعات نيروي انساني استفاده كننده، جمع آوري اطلاعات ابزار آلات و ثبت كاركرد تجهيزات بحراني انجام شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها