با حضور مسئولان کمیته امداد شهرستان دشتستان  انجام شد؛

تجلیل از مادران نمونه و زنان سرپرست خانوار موفق

کمیته امداد و کانون خدمات آستان قدس رضوی در استان بوشهر تفاهم نامه همکاری برای کمک به اقشار آسیب پذیر استان منعقد کردند.
کد خبر: ۱۳۳۷۳۵۸

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، نشست هم اندیشی و همکاری میان مسئولان کمیته و کانون خدمات آستان قدس رضوی در استان بوشهر به منظور رسیدگی به مشکلات اقشار آسیب پذیر استان برگزار شد.

محمد رضا میری، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در خدمت رسانی به جامعه هدف اظهار داشت: براساس تفاهم نامه همکاری فی مابین کمیته امداد و کانون خدمت رضوی درصدد هستیم بخشی از مشکلات اقشار آسیب‌پذیر استان در شرایط خاص کنونی را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه مذکور به ‌منظور گسترش همکاری‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و حمایتی منعقد شده است، اظهار کرد: تلاش داریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک کمیته امداد و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی بتوانیم یاری‌گر مستمندان و محرومان استان بوشهر باشیم.
 وی با اشاره به ظرفیت گسترده آستان قدس رضوی در کمک به محرومین گفت: تمایل داریم تا از برکت امام رئوف در جهت خدمت رسانی به محرومین استان بهره مند شویم.

میری با تاکید بر اینکه هم‌افزایی و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد با کمیته امداد موجب ارائه خدمات کیفی‌تری به مستضعفان جامعه می‌شود، گفت: از یکایک خیران، نیکوکاران، حامیان، گروه‌های جهادی و دستگاه‌های اجرایی همسو کمال قدردانی را داریم که می‌کوشند مشکلات اقشار آسیب‌پذیر کاهش یابد.

میری با بیان اینکه امید است در قالب پویش «ایران همدل» و با هدف دستگیری از فقرا و نیازمندان، بیش از پیش شاهد کمک‌های مردمی در این زمینه باشیم، افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از اقشار جامعه دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند که باید با همیاری و همکاری گسترده‌تری به یاری آنها بشتابیم.


فرید محبی، دبیر کانون های خدمت رضوی در استان بوشهر نیز در این جلسه ضمن استقبال از همکاری دو جانبه میان کمیته امداد و کانون خدمت رضوی برای کمک به محرومان استان اظهار داشت: ماموریت اصلی کانون های خدمت رضوی در استانها محرومیت زدایی و کمک به بهبود معیشت نیازمندان جامعه با رویکرد توانمندسازی و امور فرهنگی خانواده ها است.

وی با تاکید بر اینکه آمادگی هرگونه همکاری با کمیته امداد برای کمک به محرومان استان را داریم یاد آور شد: ۸۰ درصد از خدماتی که تا کنون از سوی کانون خادمیاران رضوی در سطح استان انجام شده مربوط به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد بوده است.

محبی بیان کرد: یکی از اقدامات برجسته در قالب تفاهم‌نامه همکاری، دستگیری از مددجویان و خانوار بی‌بضاعت آسیب‌دیده از کرونا است که وضعیت اقتصادی آنها نیز در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در ادامه این همکاری‌های چند جانبه، بتوانیم نقش مطلوبی را در رفع گرفتاری‌های همه نیازمندان استان به ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی ایفا نماییم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها