هزینه ی تعمیر اسپلیت و کولر گازی یک مقدار ثابت نیست زیرا به عوامل مختلفی وابسته است. به همین دلیل نمی توان یک نرخ مشخصی برای تعمیر و عیب یابی در نظر گرفت. تعمیر کولر گازی و اسپلیت باید زیر نظر افراد کاربلد و با تجربه انجام شود در غیر این صورت هرگونه سهل انگاری می تواند خرابی موجود را تشدید داده و دردسرهای بیشتر ایجاد کند.
کد خبر: ۱۳۳۶۹۷۹
راهنمای تعمیر کولر گازی و تعمیر اسپلیت

نیازمند بهره مندی از خدمات تعمیر کولر گازی و تعمیر اسپلیت  هستید؟ به دنبال یک مرکز تعمیر با تکنسین با تجربه می باشید ؟ با ما همراه باشید در ادامه در نظر داریم به معرفی یکی از بهترین مراکز عیب یابی کولر گازی و اسپلیت بپردازیم.  ناگفته نماند در ابتدا به بررسی برخی از  مهمترین علائم و نشانه های خرابی این نوع از محصولات خواهیم پرداخت و راهنمایی کامل در اختیار شما قرار می دهیم.

تعمیر کولر گازی و تعمیر اسپیلت باید زیر نظر افراد کاربلد و با تجربه انجام شود در غیر این صورت هرگونه سهل انگاری می تواند خرابی موجود را تشدید داده و دردسرهای بیشتر ایجاد کند. هرگز سرویس دوره ای و تعمیر این نوع از دستگاه ها را به افراد کم تحربه یا بی تجربه نسپارید. در حال حاضر هزینه ی درخواستی برای خرید  اسپلیت یا کولر گازی به دلیل تورم ایجاد شده در کشورمان یک مقدار بسیار زیاد است. به همین دلیل باید نکات لازم برای نگهداری و استفاده از آنها را به خوبی در اولویت قرار دهیم. خرابی ایجاد شده در کولر گازی و اسپلیت می تواند به فاکتورهای مختلفی وابسته باشد.
 
 تعمیر کولر گازی
 تعمیر کولر گازی

مشکلات رایج کولر گازی

برای تعمیر کولر گازی باید در ابتدا به طور دقیق ایراد فنی ایجاد شده شناسایی شود. در این صورت می توان بهترین راهکار را برای تعمیر انتخاب کرد. یک تکنسین مجرب با تخصصی که دارد می تواند در کوتاهترین مدت زمان، عیب یابی دقیق انجام دهد. از دلایلی که سبب ایجاد خرابی در کولر گازی میشود میتوان موارد زیر را نام برد:

·         باد تولید شده توسط آن خنک نباشد.

·         ایجاد صداهای غیر عادی کند.

·         کولر گازی، لرزش های بیش از حد داشته باشد.

·         کولر گازی، چنانچه روی گرما تنظیم شده باشد کار نکند.

·         چنانچه در صورت روشن شدن کولر گازی فیوز مربوط به آن بپرد.

·         قسمت های لوله مویی و یا شیر انبساط دچار یخ زدگی شده باشد.

·         قسمت ورودی مربوط به بخش اواپراتور دچار یخ زدگی شده باشد.

·         کمپرسور از کار بیفتد.

·         ریموت کولر گازی از کار بیفتد.

·         همه قسمتهای کولر گازی از کار بیفتد.

·         سطح جانبی کولر گازی (بدنه) حاوی برق باشد.

·         چنانچه دمای اتاق بیش از حد سر شود.

·         کمپرسور بطور مداوم کار کند و یا اینکه به طور مداوم خاموش شده و سپس روشن شود.
 
مشکلات رایج اسپلیت  

اسپلیت ها به عنوان دستگاه های خنک کننده ی مدرن توانسته اند کارایی خوبی داشته باشد. اگر به صورت مطلوب از آنها استفاده نکنیم در این صورت گرفتار خرابی زود هنگام خواهیم بود. در ابتدا لازم است دستورالعمل های لازم برای نگهداری از آنها را جدی بگیریم. از بارزترین مشکلات ایجاد شده در اسپلیت ها می توان موارد زیر را نام برد:

·         کاهش میزان پرتاب باد تولیدی

·         تولید باد گرم
 
·         خاموش شدن غیرمنتظره

·         بوی نامطبوع کولر گازی

·         لرزش اسپلیت

·         روشن نشدن اسپلیت

·         ایجاد صدای زیاد

·         برفک زدن کولر
 
هزینه تعمیر کولر گازیهزینه تعمیر کولر گازی

علائم خرابی تعمیر کولر گازی و اسپلیت

 علائم خرابی رایج در کولر گازی و اسپلیت چیست؟ در صورت مشاهده ی هر گونه مشکل باید اقدامات تعمیر در پیش گرفته شود زیرا خرابی یک قطعه با گذر زمان می تواند خسارت جدی در بخش های مختلف ایجاد کند. اگر چه بین کولر گازی و اسپلیت تفاوت های ویژه ای وجود دارد ولی به طور کلی علائم خرابی مشابهی را می توان برای آنها در نظر گرفت. در صورت مشاهده ی هر یک از موارد زیر حتما با یک مرکز تعمیر در تماس باشید.

·        کولر گازی روشن نشود.

·        کمپرسور کار نکند.

·        قدرت خنک کنندگی کمتر شود.

·        باد گرم بدهد.

·        پاور کولر گازی از کار بیفتد.

·        خازن یا مقاومت ها از کار افتاده و بسوزند.
 
 
هزینه ی تعمیر کولر گازی و تعمیر اسپلیت

هزینه ی عیب یابی اسپلیت و کولر گازی یک مقدار ثابت نیست زیرا به عوامل مختلفی وابسته است. به همین دلیل نمی توان یک نرخ مشخصی  برای تعمیر و عیب یابی در نظر گرفت. از جمله عواملی که میتواند بر میزان هزینه تعمیر و تعویض قطعات کولر گازی و اسپلیت تاثیرگذار باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

·        تعویض شدن قطعات خراب شده

·        میزان زمانی که برای تعمیر گذاشته میشود

·        نوع کولرگازی و اسپلیت ( برند و مدل )

·        بهره مندی از خدمات تعمیر در محل

·        خدمات پس از تعمیر و همچنین ضمانت قطعات تعویض شده

متاسفانه برخی سودجویان برای جلب توجه مشتری، معمولا هزینه ی کمتری برای تعمیر درخواست می کنند. این نوع از مراکز معمولا از تکنسین های کم تجربه یا قطعات بی کیفیت برای تعمیر استفاده می کنند. به همین دلیل هزینه ی بسیار کمتری را ارائه می دهند. البته عیب یابی انجام شده توسط آنها دقیق نیست و این امر می تواند مشکلات جدی به همراه داشته باشند. به همین دلیل تاکید ما آن است که حتما تعمیرگاه معتبر را انتخاب کنید. تا بتوانید از کیفیت عیب یابی مطمئن شوید.
 
برای تعمیر کولر گازی و تعمیر اسپلیت به کجا مراجعه کنیم؟علائم خرابی تعمیر کولر گازی
 

بهترین مرکز تعمیر کولر گازی و اسپلیت

 همه ی ما می دانیم که انتخاب یک مرکز تعمیر مطلوب تا چه اندازه ای می تواند در سلامت دستگاه ها و لوازم خانگی موثر باشد. مرکز تعمیر دکتر آچار به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین مراکز تعمیر در خدمت شما عزیزان است. می توانید در صورت نیاز به خدمات عیب یابی کولر گازی و تعمیر اسپلیت  بلافاصله با شماره ها مندرج در وب سایت رسمی این مرکز در تماس باشید و راهنمایی کامل به دست آورید.  از مزیت انتخاب مرکز تعمیر دکتر آچار می توان موارد زیر را نام برد:

·        کیفیت عالی

·        گارانتی 12 ماهه

·        تعمیرات با نرخ اتحادیه

·        تعمیر در محل

·        تکنسین های با تجربه و کاربلد

·        استفاده از بهترین تجهیزات برای تعمیر

·        بکارگیری قطعات یدکی با کیفیت و اصل  

·        تعمیر در کوتاهترین مدت زمان

·        مشاوره ی رایگان

·        پشتیبانی تلفنی و آنلاین

همکاران بخش پذیرش راهنمایی کامل در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد. در صورت نیاز می توانید از خدمات تعمیر در محل بهره مند باشید. بهره مندی از تعمیرکاران کاربلد، سبب شده است که مرکز تعمیر دکتر آچار در همه ی این سال ها توانسته با ارائه ی بهترین خدمات در اولویت شما باشد.

بعد از تماس ، اطلاعات اولیه ای در مورد مشکل ایجاد شده از شما پرسیده می شود، اگر راهکار مطلوبی برای تعمیر باشد به صورت تلفنی ،  دستورالعمل لازم در اختیار شما قرار داده می شود، در غیر این صورت  باید مراجعه ی حضوری در اولویت قرار گیرد. 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها