سردار رحیمی: ۲ تُن انواع موادمخدر در تهران کشف شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: با اجرای سیزدهمین مرحله از طرح ظفر در پایتخت، ماموران موفق به کشف و ضبط ۲ تُن انواع مواد مخدر شدند.
کد خبر: ۱۳۳۶۹۶۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی روز یکشنبه در حاشیه اجرای طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به خبرنگاران توضیح داد: سیزدهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ طی روز‌های گذشته به مرحله اجرا درآمد و مبارزه جدی، قاطع و شبانه روزی با توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های ما در اجرای این طرح است.

وی ادامه داد: در این مرحله از طرح ظفر موفق به کشف ۲تُن و چهار کیلوگرم مواد مخدر شدیم و با دستگیری اعضا ۴ باند بزرگ مواد مخدر، ۸۰ قاچاقچی و کشف سه قبضه سلاح گرم و ۲۳۵ فشنگ ضربه مکمی به قاچاقچیان زدیم.

به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ، اعضای ۲ باند از چهار باندی که منهدم شد از اتباع بودند و مجرمان از هر کشوری باشند، پلیس با آن‌ها برخورد می‌کند.

وی افزود: بحث برخورد با خرده فروشان را نیز در دستور کار قرار دادیم و چهار هزار و۴۷۰ خرده فروش دستگیر و جمع آوری شده‌اند و ۶۳۳ عدد انواع آلات و ادوات مواد مخدر هم از این افراد کشف شد.

جمع آوری ۵ هزار معتاد متجاهر

سردار رحیمی همچنین از جمع آور بیش از پنج هزار معتاد متجاهر طی روز‌های گذشته خبر داد و گفت: ۶۰ درصد آنان به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: موضوع برخورد با افرادی که در فضای مجازی اقدام به فروش مواد مخدر می‌کنند نیز کماکان در دستور کار داریم و در این راستا ۵۲ تارنما بسته شد.

وی با اشاره به ترانزیت مواد مخدر به خارج از کشور هم گفت: با افرادی که اقدام به ترانزیت مواد مخدر کنند به شدت برخورد می‌کنیم و در این رابطه نیز ۲ خودرو کشف کردیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها