معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی همدان گفت: تاکنون ۶۹۵ هزار و ۳۸۹ دُز واکسن کرونا براساس اولویت های اعلام شده در این استان تزریق شده است.
کد خبر: ۱۳۳۶۹۰۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر محمد خزائی افزود: از این تعداد واکسن، ۴۵۳ هزار و ۲۴۶ دُز آن در نوبت نخست و ۲۴۲ هزار و ۱۴۳ دُز نیز در نوبت دوم تزریق شده است.

وی اظهار داشت: سهم شهرستان ها در تزریق دُز نخست واکسن کرونا نیز به ترتیب همدان ۱۹۱ هزار و ۶۴۵ دُز ، ملایر ۸۳ هزار و ۳۳۲ دُز ، نهاوند ۴۷ هزار و ۳۸۸ دُز ، تویسرکان ۲۹ هزار و ۸۰۱ دُز ، کبودرآهنگ ۲۹ هزار و ۳۶۷ دُز، بهار ۲۸ هزار و ۹۴۵ دُز ، رزن ۲۰ هزار و ۶۷۴ دُز ، درگزین ۱۲ هزار و ۶۰۱ دوز و فامنین تزریق ۹ هزار و ۴۷۵ دُز است.

معاون بهداشتی دانشگاه گفت: همچنین ۲۴۲ هزار و ۱۴۳ نفر دُز دوم واکسن را در استان همدان تزریق کردند که سهم شهرستان همدان ۱۰۵ هزار و ۳۹۸ دُز ، ملایر ۴۲ هزار و ۸۸۱ دُز ، نهاوند ۲۶ هزار و ۹۷۶ دُز ، تویسرکان ۱۸ هزار و ۵۲۸ دُز ، کبودراهنگ ۱۳ هزار و ۷۷۲ دُز، بهار ۱۴ هزار و ۲۴۷ دُز ، رزن ۹ هزار و ۸۳۶ دُز ، درگزین پنج هزار و ۴۲۷ دوز و شهرستان فامنین تزریق پنج هزار و ۷۸ دُز واکسن کرونا است.

وی گفت: روزانه ۱۴ هزار و ۹۷۰ دُز واکسن در این استان تزریق می شود که شامل ۶ هزار و ۶۹۷ نفر در شهرستان همدان، سه هزار و ۹۸ دُز در ملایر، یک هزار و ۳۵۷ دُز در نهاوند، یک هزار و ۵۴ دُز در تویسرکان، ۵۵۰ دُز در کبودراهنگ، ۸۱۴ دُز در شهرستان بهار، ۸۰۶ دُز در رزن، ۳۳۸ دُز در درگزین و ۲۵۶ دُز در فامنین می شود.

دکتر خزائی اظهار داشت: استان همدان با پوشش ۳۷/۱ درصدی واکسیناسیون در نوبت اول جز ۱۰ استان برتر کشور شد همچنین در نوبت دوم نیز تاکنون ۱۹ درصد جمعیت استان را زیرپوشش قرار داده است.

وی ابراز امیدواری کرد با ورود محموله های جدید واکسن به کشور و اختصاص بخش قابل توجهی از آن به همدان بتوان در بازه زمانی ۵۵ روز بیش از ۷۵ درصد از جمعیت استان را واکسینه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها