راه روستایی محور مهدی آباد فین تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ تکمیل خواهد شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان؛

راه روستایی محور مهدی آباد فین تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ تکمیل خواهد شد

استاندار هرمزگان گفت:با کاری جهادی در سه سال گذشته ساخت ۳۲۴ کیلومتر راه در شهرستان بشاگرد هدف گذاری و عملیاتی شد.
استاندار هرمزگان گفت:با کاری جهادی در سه سال گذشته ساخت ۳۲۴ کیلومتر راه در شهرستان بشاگرد هدف گذاری و عملیاتی شد.
کد خبر: ۱۳۳۶۸۷۶

 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،استاندار هرمزگان گفت: با کاری جهادی در سه سال گذشته ساخت ۳۲۴ کیلومتر راه در شهرستان بشاگرد هدف گذاری و عملیاتی شد.

فریدون همتی در بازدید از طرح‌های شهرستان بشاگرد افزود: بخشی از این طرح‌ها تکمیل و بخش دیگری در حال اجراست و منابع اعتباری در این زمینه به شهرستان بشاگرد تخصیص یافته است.

وی گفت: امسال و سال آینده بخش عمده‌ای از جاده‌های شهرستان بشاگرد آسفالت و زیرسازی می‌شود و مطعالعات راه سازی در دستور کار فرمانداری و مدیریت بحران قرار دارد.


همتی افزود: طرح‌های بزرگی شامل آبرسانی از سد جگین به شهر سردشت و روستا‌های در طول مسیر و آبرسانی از سد سهران به شهر گوهران و روستا‌ها انجام شد.


استاندار هرمزگان گفت: پروژه‌های آبخیزداری نیز در بسیاری از روستا‌های این شهرستان اجرایی شد که برای تامین آب کشاورزی، حفظ محیط زیست و مهار روان آب‌ها بسیار مفید و موثر است.


همتی با اشاره به ساخت شش مدرسه شبانه‌روزی و خانه‌های بهداشت در شهرستان بشاگرد، گفت: زیرساخت‌های راه‌اندازی ناحیه صنعتی شهرستان بشاگرد نیز در حال انجام است.


استاندار هرمزگان افزود: طرح راه‌اندازی کارگاه آموزشی ویژه قالی بافی در شهر سردشت در حال انجام است و ۷۰ نفر نیروی حرفه‌ای و حدود ۸۰۰ نفر نیروی آموزش دیده در زمینه تولید قالی در شهرستان بشاگرد فعال هستند که حمایت ویژه‌ای از این صنعت در این شهرستان می‌شود.


فریدون همتی گفت: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، صنایع دستی، کشاورزی، رساندن محصولات کشاورزی این شهرستان به بازار مصرف و ایجاد صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی، از دیگر برنامه‌ها در زمینه رونق تولید و اشتغال‌زایی در شهرستان بشاگرد است.


وی افزود: با انجام مطالعات اکتشافی در حوزه معدن، دو معدن با ظرفیت بیش از ۱۰۰ هزار تن آهن منگنز در این شهرستان شناسایی شده که پیگیر جذب سرمایه‌گذاری در این معادن هستیم.




newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها