در نشست رسانه ای رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل اعلام شد؛

تکمیل104واحد مسکونی شرکت تعاونی مسکن آسمان لیان

استاندار زنجان با بیان اینکه تعاونی های مسکن در این استان نیازمند ساماندهی است، گفت: این موضوع در دستور کار شورای مسکن استان قرار گرفته است.
استاندار زنجان با بیان اینکه تعاونی های مسکن در این استان نیازمند ساماندهی است، گفت: این موضوع در دستور کار شورای مسکن استان قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۳۳۶۵۴۵
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ فتح الله حقیقی در آیین تجلیل از تعاونی های برتر استان با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری در تعاونی های زنجان حدود هفت هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان است، افزود: این حجم بزرگی از سرمایه گذاری است و لازم است برنامه ریزی درستی برای آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۸۰۰ تعاونی در استان زنجان به ثبت رسیده است، گفت: از این تعداد شرکت تعاونی ثبت شده، در زمان حاضر هزار و ۴۰۰ شرکت، معادل ۲۹ درصد میزان ثبت شده ها،  فعال هستند، از این رو لازم است موضوع غیرفعال شدن برخی تعاونی ها مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت ساماندهی تعاونی ها مسکن در این استان تاکید کرد و گفت: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان داشتیم که برخی از آنها پیشرفت ۶۰ تا ۷۰ درصد هم داشتند ولی به دلیل اینکه تعاونی مسکنی که متولی آن بوده، روند قانونی را طی نکرده، ادامه پروژه به مشکل خورده، از این رو ساماندهی تعاونی های مسکن ضروری است.

حقیقی خاطرنشان کرد: اگر کسی تعاونی تشکیل داد و به واسطه آن به دیگران ظلم کرد، حتما باید تعیین تکلیف شود.

وی به فعال سازی اتاق داوری برای حل مسائل تعاونی ها در استان اشاره کرد و گفت: همه ظرفیت ها باید برای حمایت از بخش تعاون به کار گرفته شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها