توصیه های لازم برای خرید آیفون تصویری تابا

اگر می خواهید اقدام به خرید آیفون تصویری تابا کنید باید ابتدا بدانید که این آیفون چه امکاناتی دارد و چه مدل هایی دارد. برای این منظور همراه ما باشید. در این مقاله می خواهیم به ارائه اطلاعاتی از امکانات و ویژگی های دربازکن تصویری تابا بپردازیم:
کد خبر: ۱۳۳۶۴۹۸
 خرید آیفون تصویری تابا
 
اگر قصد خرید آیفون تصویری تابا دارید بد نیست با مشخصات مدل های آن آشنا شوید. آیفون تصویری یکی از لوازم پرکاربرد و امنیتی در ساختمان های امروزین است. کاربرد دربازکن تصویری این روزها بیشتر از یک وسیله برای باز کردن درب است.
 
با این کاربردها در ادامه بیشتر آشنا می شویم.

اطلاعات لازم برای خرید آیفون تصویری تابا TVD-5-43

آیفون تصویری ۵-۴۳ تابا یکی از محصولات پرفروش تابا الکترونیک است و علت آن قیمت مناسب و کارایی های ساده و متوسط آن است. این برای آن هایی که به دنبال کاهش هزینه ها می باشند بسیار مناسب است. در عین حال تصویری رنگی و صفحه نمایش LCD ۴/۳ اینچی دارد. صفحه نمایشی کوچک اما کار راه انداز و مناسب.

خرید آیفون تصویری تابا ۵-۴۳ برای کسانی که نیازی به عکاسی از مراجعه کننده ندارند توصیه می شود چرا که این دستگاه بدون حافظه داخلی یا قابلیت اضافه کردن کارت حافظه است و همین مسئله باعث می شود تا امکان ذخیره سازی عکس و فیلم را نداشته باشد. تابا ۵-۴۳ مانند دیگر محصولات تابا ۳ سال گارانتی دارد.

خرید آیفون تصویری تابا TVD-5-70

آیفون تابا ۵-۷۰ از نظر امکانات و ویژگی ها مانند تابا ۵-۴۳ است با این تفاوت که سایز نمایشگر آن ۷ اینچ است و از این نظر آیفونی با سایز متوسط به حساب می آید. خرید آیفون تصویری تابا ۵-۷۰ گزینه افرادی است که به دنبال آیفون تصویری ساده،‌ متوسط و ارزان هستند.

خرید آیفون تصویری تابا TVD-1035

آیفون تابا ۱۰۳۵ نمایشگر ۴/۳ اینچی دارد اما با وجود آنکه به نسبت کوچک است امکانات مناسب و زیادی دارد. اول آن که این مدل دارای حافظه است و می تواند از فضای جلوی پنل دم درب عکس و فیلم تهیه کند. ضمنا این تابا ۱۰۳۵ می تواند به یک پنل و یک دوربین مداربسته یا دو پنل متصل شود. این کمک می کند که فضای بیشتری را بتوانید با آن زیر نظر بگیرید.

خرید آیفون تصویری تابا TVD-1040

آیفون تصویری تابا ۱۰۴۰ شبیه به طرح معروف 4PNC کوماکس است که بسیار معروف و پرفروش بود. مدل ۱۰۴۰ تابا با حافظه بوده و قابلیت اضافه کردن کارت حافظه را هم دارد. بنابراین برای ذخیره سازی عکس و فیلم محدودیتی ندارد. البته تابا ۱۰۴۰ از قابلیت های ارتباطی برخوردار نیست. سایز مانیتور تابا ۱۰۴۰ ۳/۵ اینچی است.

خرید آیفون تصویری از نمایندگی تابا مشهد

شما می توانید از هر فروشگاهی اقدام به خرید آیفون تصویری تابا کنید. منتها خرید از نمایندگی تابا به شما این امکان را می دهد که بتوانید با قیمتی ارزان تر و همراه با مشاوره محصولی مناسب حال خود انتخاب کنید. اگر ساکن شرق کشور هستید به شما پیشنهاد می کنیم که از فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ نمایندگی آیفون تابا مشهد و شرق کشور اقدام به خرید کنید. شما می توانید آیفون خود را حضوری یا اینترنتی یا حتی تلفنی انتخاب و خریداری کنید.

خرید آیفون تصویری تابا TVD-1090

آیفون تصویری تابا ۱۰۹۰ صفحه نمایشی ۴ اینچی دارد و از این نظر متوسط به شمار می آید. این صفحه LCD است اما لمسی نیست. دو رنگ از تابا ۱۰۹۰ تولید می شود سفید و نقره ای. شما می توانید پس از خرید آیفون تصویری تابا ۱۰۹۰ و نصب آن از مراجعه کننده عکس و فیلم تهیه کنید. این کار با وجود حافظه داخلی شدنی است. از طرفی دربازکن ۱۰۹۰ تابا امکان ارتباط با دو پنل یا یک دوربین مداربسته و یک پنل را دارد.
 
انواع آیفون تصویری تابا
 

خرید آیفون تصویری تابا TVD-1043

آیفون تصویری تابا ۱۰۴۳ مانیتوری ۴/۳ اینچی دارد و قابلیت ذخیره عکس و فیلم را در حافظه داخلی دارد. ضمن آن که برای ذخیره سازی بیشتر می توانید به آیفون کارت حافظه داخلی اضافه کنید. اما قابلیت های ارتباطی آیفون ۱۰۴۳ تقریبا کامل است. شما می توانید به یک پنل دوم و یک دوربین مداربسته از طریق آن متصل شوید. ضمن آن که امکان ارتباط داخلی با دیگر واحدها از طریق گوشی آیفون ۱۰۴۳ برقرار است.

خرید آیفون تصویری تابا TVD-1070

شما می توانید اقدام به خرید آیفون تصویری تابا ۱۰۷۰ کنید تا هم از اندازه تصویر مناسب ۷ اینچی برخوردار شوید و هم از امکانات ارتباطی مناسب آن. این محصول می تواند از مراجعه کننده عکس و فیلم تهیه کنید و در حافظه داخلی یا کارت حافظه ذخیره کند. تابا ۱۰۷۰ تمام لمسی است لذا شما دکمه های فشاری روی این دستگاه نمی بینید.

خرید آیفون تصویری تابا TVD-2070

آخرین مدلی که قصد بررسی آن را داریم آیفون تصویری تابا ۲۰۷۰ است. تابا ۲۰۷۰ ظاهری مدرن دارد و از دیگر انواع آیفون تصویری متفاوت است. به این دلیل آیفون ۲۰۷۰ هندزفری است و گوشی ندارد. شما از طریق میکروفن و بلندگو با آن صحبت می کنید. صفحه نمایشی لمسی و ۷ اینچ دارد.

اگر از قابلیت های ارتباطی آن بخواهیم بگوییم باید به اتصال به دو پنل،‌ ارتباط داخلی با دیگر واحدها یا اینترکام و اتصال به خط تلفن برای تماس در زمان جوابگو نبودن اشاره کرد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها