رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت عنوان کرد

دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری در محله تهرانپارس

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام باند کلاهبرداری فروش خودروهای تصادفی به جای خودروهای سالم خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۶۴۹۰

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه کیانوش ناصری، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از کلاهبرداری 15 میلیاردی فروش خودروهای مدل بالای تصادفی به جای خودروهای سالم در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه ناصری در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: تیر ماه امسال 5 فقره پرونده مشابه به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد که شاکیان پرونده اعلام کردند که قصد خرید خودروی کارکرده مدل بالا داشتند که با متهمان در سایت های اینترنتی آشنا شده ولی پس از معامله متوجه شدند که خودروها تصادفی بوده و کلاهبرداران خودروی تصادفی را به قیمت خودروی سالم به آنان فروخته اند.

وی تصریح کرد: در بررسی های اولیه کارآگاهان مطلع شدند که فردی سابقه دار با همدستی3 نفر از همدستانش ضمن درج آگهی فروش خودروهای مدل بالا در سایت دیوار با خریداران در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران برای بازدید خودرو قرار گذاشته و با معرفی خود به عنوان غرفه دار میدان میوه و تره بار تهران، اعتماد خریداران را جلب و در همین لحظه سایر همدستان متهم به عنوان خریدار جدید و کارشناس وارد معامله شده و با انجام مانورهای متقلبانه، مالباختگان را به خرید خودرو ترغیب کرده و بلافاصله بدون تنظیم مبایعه نامه در دفترخانه حاضر و خودرو را به خریداران انتقال می دادند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی سرکرده این باند در مخفیگاهش در تهرانپارس دستگیر شد، تصریح کرد: متهم به 5 فقره کلاهبرداری با همکاری 3 همدستش معترف و سایر اعضای این باند در عملیات های جداگانه دستگیر شده و به جرائم خود اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 15 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، هر 4 متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها