نگهبان انبار ضایعات كه با ضربه قمه پسر ضایعات‌ جمع‌ كن را كشته است‌، با تایید حكم قصاص در یك قدمی چوبه دار قرار گرفت. در این پرونده مرد نگهبان متهم است بیست‌و‌نهم فروردین سال 97 در جریان درگیری در انبار بازیافت در روستای قمصر باقرشهر استان تهران‌، پسر ضایعات‌جمع‌كنی به نام پرویز را كشته است.
کد خبر: ۱۳۳۶۴۱۷

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، چندی قبل در شعبه پنجم دادگاه كیفری یك استان تهران به این پرونده رسیدگی شد.

در این جلسه پدر مقتول برای قاتل پسرش حكم قصاص خواست و گفت: پسرم مدت‌ها بود با جمع‌كردن ضایعات كمك‌خرجم بود. چند روز قبل از قتل به انباری در باقرشهر رفت و مقداری لوله‌پولیكای ضایعاتی آورد. روز قتل دوباره راهی آنجا شد اما دست‌خالی برگشت و گفت نگهبان انبار مانع او شده است. من همراه برادر و برادرزاده‌ام راهی آنجا شدیم كه نگهبان به سمت پسرم حمله كرد و ضربه‌ای به سینه او زد كه باعث مرگش شد. از خون پسرم نمی‌گذرم و قصاص می‌خواهم.

سپس متهم 28ساله در جایگاه قرار گرفت و گفت: مقتول سر ساختمان آمد و به او ضایعات دادم اما می‌خواست خودش در انبار بگردد كه مانعش شدم. او فحاشی كرد و رفت. یك ساعت بعد همراه سه نفر دیگر به انبار آمدند. او می‌خواست با قمه مرا بزند كه با چوب به سرش زدم و قمه از دستش افتاد. مقتول سعی كرد قمه را بردارد كه من زودتر قمه را به‌دست گرفتم و ضربه‌ای به سینه او زدم اما باور كنید قصد كشتن پسر جوان را نداشتم.

متهم به قتل ادامه داد: من در آن انبار نگهبان بودم و اگر وسیله‌ای كه غیرضایعاتی بود ناپدید می‌شد باید خسارت می‌دادم. به همین دلیل اجازه ندادم پسر جوان وارد انبار شود و خودم به او ضایعات دادم.

قضات دادگاه پس از رسیدگی به این پرونده‌، حكم به قصاص متهم داده و این حكم در شعبه 13دیوان عالی كشور تحت رسیدگی قرار گرفت و مهر تایید خورد.

ضمیمه تپش روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها