معاون مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی از کشف 2 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۶۲۵

سرهنگ بهزاد قاسمی ، معاون مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی با اشاره به این خبر به خبرنگار ما گفت: چند روز پیش یکی از واحدهای گشتی اداره مبارزه با موادمخدر در جنوب تهران به راننده یک دستگاه بونکر حامل سیمان ظنین شدند و آن را متوقف کردند که راننده و سرنشین دیگر خودرو، اظهارات ضد و نقیضی عنوان کردند. خودرو بازرسی و سپس توقیف شد و با انتقال به پایگاه نهم پلیس آگاهی ، ماموران تیم فنی ، پس از باز کردن دریچه ای که زیر بونکر و در محل قرار گرفتن پمپ جاسازی شده بود، 3 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه ، 3500 دستگاه ال ان بی و تجهیزات ماهواره را کشف و ضبط کردند.
سرهنگ قاسمی افزود: با تشکیل پرونده ای در این ارتباط، قاضی شعبه 31 دادگاه انقلاب اسلامی شهرری ، حکم بازداشت هر دو متهم را صادر کرد که در مرحله بعدی معلوم شد این محموله پس از بارگیری در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس ، وارد کشور شده و قاچاقچیان قصد داشته اند آن را به تهران منتقل کنند.

کشف دارو و لوازم آرایشی

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی در ادامه با اشاره به یک پرونده قاچاق دیگر بیان کرد: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا و کنترل محلهای ورودی به تهران ، ماموران با متوقف کردن یک دستگاه تریلر، حجم انبوهی از کالاهای قاچاق شامل انواع دارو، لوازم آرایش ، پارچه و لوازم جانبی تلفن همراه را کشف کردند که مشخص شد، قاچاقچیان این محموله با ارزش را از بندر دیلم به مقصد تهران بارگیری کرده بودند.
سرهنگ قاسمی در ادامه تصریح کرد: از اواخر فروردین ماه گذشته تاکنون ، ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی در کنترل مبادی ورودی شهر و در بازرسی از برخی انبارها بیش از 2 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق را که عمدتا گوشی تلفن همراه و یا لوازم دارویی ، بهداشتی و آرایشی بوده است ، کشف و ضبط کرده اند.
وی افزود: متهمان دستگیر شده که برخی نیز دارای سوابق کیفری هستند، در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته اند و شاکی این پرونده ها نیز گمرک کشور است .سرهنگ قاسمی افزود: باندهای قاچاق سعی می کنند با روشهای مختلف به حمل کالا به کشور اقدام کنند که در این ارتباط تمهیدات لازم از سوی پلیس برای کنترل آنها فراهم شده و با تعامل خوبی که میان دستگاه قضایی و پلیس وجود دارد، حکم قانونی برای قاچاقچیان کالا صادر می شود که عمده متهمان دستگیر شده از قاچاقچیان سابقه دار هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها