معاون خدمات شهری:

با برنامه ریزی منسجم به استقبال پاییز می رویم

مهندس خسرو عیساییان با اشاره به نزدیک شدن فصل پاییز بر برنامه ریزی مناسب و منسجم جهت استقبال از فصل پاییز تا‌‌‌کید کرد.
کد خبر: ۱۳۳۶۰۳۱

 به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ شهرداری کرمانشاه مهندس خسرو عیساییان گفت: باتوجه به نزدیک شدن پاییز و شروع بارندگی‌های فصلی ،مناطق هشتگانه شهرداری در حوزه خدماتی آمادگی لازم را جهت پیشگیری و کنترل و ارائه خدمات در مواقع اضطراری و بحرانی را دارند.


معاون خدمات شهری شهرداری افزود:طی برنامه ریزی های انجام شده تدابیر لازم جهت لایروبی ،پاکسازی و کف کشی انهار و تخلیه رسوبات و زباله گیری ها در سطح نواحی مناطق شهرداری در حال اجرا می‌باشد.


مهندس عیساییان با اشاره به اینکه فصل پاییز با بارش و نزولات جوی همراه است و اقدامات لازم جهت کنترل انهار و هدایت آبهای حاصل از باران انجام شده تأکید کرد: آماده سازی کلیه تجهیزات لازم و ماشین آلات سبک و سنگین در سازمان مدیریت پسماند و خدمات موتوری جهت ارائه خدمات مناسب به شهروندان در فصل سرما و مشکلات ناشی از بارندگی در دستورکار قرار گرفته است.


مهندس عیساییان تصریح کرد: شستشوی معابر ،جداول و مخازن زباله و بکار گیری ماشینهای رفت و روب جهت پاکسازی معابر اصلی و فرعی و نیز پیگیری کسری‌های مخازن زباله در مناطق هشتگانه و کاشت گل‌های فصلی در آستانه فصل پاییز با هدف زیبا سازی و طراوت محیط شهری و نشاط شهروندان در سازمان سیما و منظر شهری در دست اقدام می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها