مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: والدین معظم شهدا پس از گذشت سال ها از جنگ، همچنان در حال تربیت فرزند برای محافظت از انقلاب هستند.
کد خبر: ۱۳۳۵۹۳۸

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین معصومی در راستای تکریم جامعه ایثارگری به دیدار خانواده شهیدان «علی و محمد حقیقی بیرم اباد» رفت و ضمن گرامی‌داشت یاد وخاطره شهدا گفت: روحیه‌ی خانواده‌های شهدا همانند روزهای حضور در صحنه‌های جنگ تحسین برانگیز است و این روحیه آنان باید الگوی رفتاری همه‌ی مسئولان قرار بگیرد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) خاطر نشان کرد: روحیه غیرت و شجاعت خانواده‌های شهدا، سرمنشا تربیت مکتبی و خانوادگی ایشان است، چرا که آنان ولی نعمتان امت اسلامی هستند و حق بزرگی بر گردن ما دارند.

حجت الاسلام معصومی تصریح کرد: پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی، والدین شهدا همچنان در حال تربیت فرزند برای محافظت از انقلاب هستند.
وی ادامه داد: به دیدار والدین شهدا که مشرف می شویم تاکید می‌کنند "اگر اسلام و انقلاب نیاز به سرباز دارد حاضر هستیم، جان خود و فرزندانمان را فدای مکتب اهل بیت (ع) کنیم ،تا پرچم این کشور حسینی به دست صاحب الزمان (عج) برسد".  
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی بیان کرد: نوه های خانواده شهدا مسیر و آرمان‌های شهدا را تحت آموزه‌های دینی خانواده دنبال می‌کنند و این فرزندان پایه های مستحکم بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند.
شهیدان «علی و محمد حقیقی بیرم اباد» در 20 شهریور 1340 و سوم اسفند 1338 در شهر مقدس مشهد چشم به جهان گشودند و در هفتم مرداد 1362 و 23 مهرماه 1359 به مقام رفیع شهادت نائل آمدند. 
گفتنی است؛ سند افتخار مردم مشهد الرضا پرونده هشت هزار و 673 شهید، 37 هزار و 268 جانباز و یک هزار و 937 آزاده است که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب ایثار و فداکاری کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها