مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی:

استان خراسان رضوی رتبه اول اعتبارات مطالعات تعیین حد بستر و حریم را دارد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی:

لزوم توجه به طرح مهار سیلاب در مناطق غرب و شرق شهرستان سبزوار

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: باید به طرح مهار سیلاب در مناطق شرق و غرب شهرستان سبزوار توجه ویژه ای شود.
کد خبر: ۱۳۳۵۷۹۶

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمد علایی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان سبزوار که با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید به طرح مهار سیلاب در مناطق شرق و غرب این شهرستان توجه ویژه ای شود.
وی با اشاره به تصمیم گیری در خصوص مهار سیلاب در محورهای شرق و غرب، افزود: در محور غرب باید در مدت 15 روز آینده موافقت اولیه به سرمایه گذار منتخب ابلاغ همچنین در خصوص محور شرق باید قراردادی با شورای شهر سبزوار برای کمک به اجرای طرح سیل بند بالا دست کمربندی منعقد شود.
علایی ادامه داد: دفتر فنی باید در مدت 20 روز نقشه اجرایی را به شهرداری سبزوار ارسال و در این مدت نیز دفتر مهندسی رودخانه ها باید وضعیت حریم و بستر رودخانه ها و مجوز های لازم به شهرداری سبزوار ابلاغ کند. 
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه بخشی از منابع مالی مورد نیاز از محل مطالبات این شرکت از شهرداری سبزوار تامین خواهد شد، اظهارکرد: برای محورهای باقی مانده در شرق سبزوار نیز در مدت 20 روز دفتر فنی نقشه اجرایی و اعتبار مورد نیاز را به فرمانداری، استانداری و ستاد اعلام کند.
علایی با اشاره به معضل موجود در خصوص کال های متروک و فعال در شهر سبزوار، گفت: با هماهنگی شورای شهر سبزوار با اولویت عبور ایمن سیلاب و جلوگیری از تجاوز به حریم و بستر سیلاب این کال ها در راستای  زیباسازی و کنترل بهداشت ساماندهی می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها