امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: مهمترین وظیفه دولت جدید، بازسازی اعتماد عمومی است؛ اداره مهم گردشگری در فیروزکوه باید فعال باشد؛ از جوانان متعهد بومی در اداره گردشگری استفاده شود.
کد خبر: ۱۳۳۵۷۴۴
برای جلب اعتماد عمومی، باید مدیران انقلابی در رأس امور باشندبه گزارش جام جم آنلاین تهران، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته گفت: یکی از ویژگی های متقین، ایمان به عوامل معنوی در کارها است.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: برای ریشه کنی ویروس کرونا، هم به عوامل مادی و رعایت پروتکلهای بهداشتی و هم به عوامل معنوی و دعا و مناجات با خدا توجه کنیم.

وی افزود: رهبر حکیم انقلاب فرمودند مردم این چهار کار “ماسک زدن، فاصله، تهویه مناسب و شستن دستها” را انجام دهند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه با اشاره به قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه، بیان داشت: ائمه جماعات و امنای مسجد، با استعانت از امام سجاد علیه السلام و لبیک به درخواست رهبر معظم انقلاب، در مساجد و هیئات و اماکن مقدسه، بین دو نماز، دعای هفتم صحیفه سجادیه را قرائت کنند.

حجت الاسلام حیدری در ادامه گفت: برای تحقق دولت اسلامی و برداشتن گام بلند در جهت تمدن اسلامی، نیاز به یک تحول اساسی داریم.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه خاطر نشان کرد: مهمترین وظیفه دولت جدید، بازسازی اعتماد عمومی است.

وی اذعان داشت: اعتماد عمومی مردم به دولت، در گرو عمل به وعده ها، صداقت در گفتار و رفتار، تحول در ساختار اداری کشور، حضور مستمر و مؤثر بین مردم و برنامه ریزی سنجیده و اقدام انقلابی است.

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: برای جلب اعتماد عمومی، باید مدیران انقلابی در رأس امور باشند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه گفت: از جوانان متعهد و متخصص بومی درخواست میکنم برای آبادانی و پیشرفت فیروزکوه تلاش بیشتری کنند و در شهرستان حضور پیدا کنند.

وی اظهار داشت: اداره مهم گردشگری در فیروزکوه باید فعال باشد؛ از جوانان متعهد بومی در اداره گردشگری استفاده شود.

امام جمعه فیروزکوه خاطرنشان کرد: مردم از وضعیت گردشگری شهرستان گلایه و شکایت دارند؛ اگر گردشگری فیروزکوه ساماندهی شود، فرصت بزرگی برای شهرستان خواهد بود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها