رییس سازمان آتش‌نشانی رشت خبر داد:

آبگرفتگی معابر رشت تا سقوط درختان

رییس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: تا ساعت ۹:۱۵ دقیقه هستیم ۴ مورد سقوط درخت و ۱۹ مورد آبگرفتگی در سطح شهر به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.
کد خبر: ۱۳۳۵۶۳۷

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،شهرام مومنی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی شهروندان و هم میهمان عزیز به گشت زنی ۱۱ خودروی آتش نشانی در سطح شهر از ساعت ۶ صبح امروز خبر داد و گفت: تا ساعت ۹:۱۵ دقیقه هستیم ۴ مورد سقوط درخت و ۱۹ مورد آبگرفتگی در سطح شهر به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به یک مورد سقوط درخت در خیابان ۱۰۴ گلسار و آسیب دیدن خودروی سواری پارک شده افزود: در این حوادث به کسی آسیب جانی نرسید و تیم های اعزامی نسبت به ایمن سازی و برشکاری و تمهیدات انتقال درخت اقدام کردند.

مومنی به امدادرسانی تیم های گشت زنی به خودروهای گیر افتاده در سطح شهر خبر داد و افزود: تیم های اعزامی آتش نشانان موارد گزارش آبگرفتگی منازل مسکونی را نیز بوسیله موتور پمپ های اعزامی مرتفع کردند.

وی با اشاره به آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۸:۱۹ دقیقه در کوچه ۳۰ رشتیان و اعزام ۲۲ آتش نشان و ۸ خودروی اطفایی، گفت: بر اثر اتصال در سیستم سیم کشی هود آشپزخانه موجبات آتش سوزی و دود گرفتگی فراهم شد که سریعا توسط تیم های اعزامی مهار شد و گسترشی نداشت.

newsQrCode
برچسب ها: بارندگی گیلان رشت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها