بنابر آخرین گزارش ها قسمت آخر سریال زخم کاری آماده تماشا و دانلود قانونی شده است. لینک دانلود قسمت 15 سریال زخم کاری به همراه قسمت پنجم سریال خاتون، 5 قسمت نخست فصل 5 مانی هیست و همچنین قسمت اول سریال جزیره و فیلم قهرمان در این نوشتار جهت استفاده و بهره برداری شما کاربران عزیز درج شده است. دانلود سریال های جذاب و روز نمایش خانگی با کیفیت بلوری و ترافیک نیم بها در سایت کول دانلود.
کد خبر: ۱۳۳۵۵۹۹
- قسمت 5 سریال خاتون
 
خاتون یک سریال تاریخی، عاشقانه می باشد که در بستر وقایع سال 1320 و در دوران برکناری رضا شاه و مشخصا شهریور 20 روایت می شود. خاتون با بازی نگار جواهریان، داستانی زنی از زنان این سرزمین را روایت می‌ کند که روزی روزگاری برای زندگی جنگیده‌ اند.  پیشنهاد اکید داریم که این سریال بسیار خوش ساخت که حرف های زیادی برای گفتن دارد را از دست ندهید و دنبال کننده آن باشید.
 
قسمت 15 سریال زخم کاری کی پخش می شود؟ + لینک دانلود
جهت دانلود قسمت 5 سریال جذاب و تماشایی خاتون به این لینک:

و همچنین سایر قسمت های آن به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال خاتون
 
بازیگران خاتون را چه کسانی تشکیل داده اند؟

اشکان خطیبی در نقش «شیرزاد ملک» , بابک کریمی , بهناز جعفری در نقش «رعنا» , بیژن امکانیان , پژمان بازغی , رویا نونهالی , ستاره اسکندری , ستاره پسیانی در نقش «پروین» , سروش صحت , شبنم مقدمی در نقش «فخرالنسا» , غزل شاکری , مهران غفوریان در نقش «موسیو» , نگار جواهریان در نقش «خاتون» , هادی تسلیمی ، مهران مدیری در نقش «جهانگیر روزبه» ، میرسعید مولویان در نقش «رضا فخار» ، ضا بهبودی در نقش «دکتر بوکوفسکی» ، فرخ نعمتی در نقش «سرتیپ آریا» ، شاهرخ فروتنیان در نقش «فریدون خان» ، محمدرضا شریفی‌ نیا ، بانیپال شومون ، پانته‌ آ پناهی ها ،  مهدی قربانی ، آیدا ماهیانی ،  مهتاب ثروتی ،  صالح میرزاآقایی ، داریوش موفق،  مجید نوروزی،  علیرضا مهران به ایفای نقش پرداخته اند.
 
در قسمت های پیشین خاتون چه گذشت؟

در قسمت های قبل دیدیم که پس از اشغال تاسف بار کشور ما به وسیله نیروهای متفقین (شوروی در شمال و بریتانیا در جنوب) نیروهای شوروی برای آرام کردن اوضاع و تشنج ها به تیمسار آریا پیشنهاد همکاری با آن ها و فرماندهی شهر گیلان را می دهند که البته این مرد میهندوست حاضر به پذیرش این ننگ نیست، در کمال ناباوری وی تیرباران می شود. در همین اثنا است که دقیقا همین پیشنهاد این بار به سرگرد ملک می شود و حال شیرزاد ملک بر سر دوراهی سختی گیر کرده است. از سویی اگر این پیشنهاد را بپذیرد محکوم به همکاری با دشمن می شود، و از سویی دیگر می داند که اگر نپذیرد به سرنوشت تیمسار آریا دچار خواهد شد.

در این بین سرگرد ملک که مجبور به قبول مسوولیت فرمانروایی گیلان می شود از زندان آزاد شده و به نزد خانواده خود می رود ولی در همین حال است که در عین ناباوری وی با مساله فوت فرزند خود روبرو می شود. شیرزاد در این واقعه خاتون را مقصر می داند و به شدت او را سرزنش و حتی تنبیه می کند. در ادامه وقتی که خاتون متوجه می شود که پدرش در زمان حمله بیگانگان سعی کرده با او تماس بگیرد و مادر شیرزاد از این واقعه جلوگیری کرده، بار سفر می بندد تا به یافتن پدرش بپردازد. او که هنوز از نوع برخورد شیرزاد و سیلی که از او در مراسم ختم فرزندشان خورده است، دلخور است حتی پای جدایی و طلاق را نیز به میان می کشد!
 
- قسمت 15 (آخر) سریال زخم کاری
 
و اما بدون شک مهم ترین و پربیننده ترین سریال امسال قطعا، زخم کاری بوده است و اینک این سریال به ایستگاه پایانی خود رسیده است. در این هفته قرار است که قسمت آخر این سریال پخش شود. باید منتظر نشست و دید که ماجراهای مالک و خانواده ریزآبادی به کجا خواهد رسید.
 
قسمت 15 سریال زخم کاری کی پخش می شود؟ + لینک دانلود
جهت دانلود قسمت 15 سریال بسیار ملتهب و هیجان انگیر زخم کاری بر روی لینک زیر کلیک کنید:

قسمت 15 سریال زخم کاری
 
مصاحبه با نویسنده کتاب بیست زخم کاری درباره قسمت آخر سریال

حسینی‌ زاد: معمولا تماشاچی ایرانی خیلی دوست ندارد که بداند در آخر چه می‌شود، اما به این مساله اشاره کنم که این باغ در آخر کتاب من یک نقش اساسی دارد؛ بنابراین ویلایی که مهدویان برای مالکی انتخاب کرده به هیچ وجه آن ویلایی نیست که در کتاب وجود دارد که صحنه نهایی بتواند در آن‌جا رخ دهد. مورد بعدی این است که با کاراکتر‌های اضافی که مهدویان به داستان وارد کرده، از جمله سمیرا که این زن واقعا غیرقابل کنترل است و اگر عوامانه بخواهیم بگوییم حالت خل و چل پیدا کرده، یا برای مثال منصوره که اصلا در کتاب وجود ندارد، چرا که در کتاب شخصیت منصور هست که پسر ریزآبادی است؛ و یا ناصر که باز ناصر هم واقعا یک سایکوپات نشان داده می‌شود. نویسنده کتاب «بیست زخم کاری» ادامه داد: ناصر در کتاب یک جوان پرشر و شور و جاه‌طلب و بسیار لوس است یعنی همان برداشتی که ما از آقازاده‌ها داریم. من حقیقتا نمی‌دانم که چطور می‌خواهند تمام کنند. یعنی من فکر می‌کنم شاید همان‌طور که گفتید یک پایان عجیب و غریب از کار درآید. من مطمئن هستم که صحنه باغ در این سریالی که من دارم می‌بینم از دست رفته‌است، حالا این‌که در پایانِ داستان مالکی را به کجا ببرند، من اصلا نمی‌توانم تصور کنم و راستش را بخواهید چیزی نمی‌دانم.
 
در قسمت های قبلی زخم کاری چه اتفاقاتی رخ داد؟

در قسمت 13 دیدیم که چگونه پس دروغی که سمیرا درباره رابطه و نسبت فامیلی میثم و مایده گفته بود، یک بلبشوی بزرگی رخ می دهد. مایده خودکشی می کند و پس از آن نیز شاهد پس لرزه های این اتفاق هولناک بودیم، چرا که میثم به شدت عصبانی و پرخاشگر می شود. در اقدامی جنون آمیز نزدیک بود که به خود و اسب مورد علاقه اش یعنی ببری، آسیب بزند. اسب بیچاره کشته می شود ولی در سمت دیگر ماجرا نیز اوضاع اسف بار تر بود. مایده دست به خودکشی می زند. تلاش دکترها هم برای نجات جان وی بی نتیجه می ماند و مایده فوت می کند. اوضاع از این هم بغرنج تر می شود، در جایی که مالک به سراغ کیمیا می رود تا از او انتقام بگیرد...

در قسمت 14 ورق برمی گردد. ناصر به ایران باز می گردد تا از مالک انتقام بگیرد. او و منصوره با تیزهوشی و کمک وکیلی که داشتند پرونده سازی های بسیاری برای مالک کرده اند و از سویی دیگر سمیرا در راه بازگشت از شمال و در پی حال و احوال پریشان خود، تصادف می کند. هانیه دخترشان فوت می کند. از سویی دیگر میثم با پدرش درگیر می شود. مظفری و اخوان که برای منعقد کردن قرارداد جدید با یک شرکت اروپایی به اکراین رفته اند، در هتل محل اقامت خود و درست پیش از مذاکرات و قرارداد به قتل می رسند.... اوضاع بسیار نابسمان و بد برای مالک.... قسمت 14 را در یک کلام می توان زوال و فروپاشی مالک و سمیرا نام گذاری کرد! شما را دعوت به تماشای قسمت 15 زخم کاری در سایت کول دانلود می کنیم.
 
- فیلم قهرمان اصغر فرهادی
 
قسمت 15 سریال زخم کاری کی پخش می شود؟ + لینک دانلود
شاید برای توضیف و توضیح و معرفی این فیلم به هیچ سخن اضافه ای نیاز نباشد جز این که بگوییم کارگردانی اثر با اصغر فرهادی بوده است. کارگردانی صاحب سبک و جاافتاده که علاقمندان بسیاری دارد.

فیلم قهرمان – A Hero در سال 99 و در شیراز ساخته شده است. تهیه کننده فیلم الکساندر ماله گی و نویسندگی و کارگردانی نیز با اصغر فرهادی بوده است.

امیر جدیدی , سارینا فرهادی , محسن تنابنده ، فرشته صدرعرفایی، سحر گلدوست، احسان گودرزی، مریم شاه‌ داعی، علیرضا جهاندیده، صالح کریمایی، فرخ نوربخت، محمد عاقبتی و سارینا فرهادی بازیگران این فیلم را تشکیل داده اند. درباره خط داستانی قهرمان گفته شده است که: رحیم به خاطر بدهی که نمی‌ توانسته بپردازد، در زندان است. در طول دو روز مرخصی، او تلاش می‌ کند که طلبکارش را قانع کند تا از شکایتش در ازای پرداخت مبلغ کمتری، صرف نظر کند. اما اوضاع آن طور که او فکر می‌ کند پیش نمی‌ رود… وبسایت ایتالیایی سینماتوگرافو اما در توضیح آثار بخش رقابتی کن خلاصه داستان کامل‌ تری از فیلم فرهادی منتشر کرده که در آن نوشته: «داستان این فیلم درباره مردی است که به دلیل بدهی در زندان است اما وقتی آزاد می شود، متوجه می شود دوست دخترش یک کیف پر از پول پیدا کرده، اما تصمیم می‌گیرد از این پول برای پرداخت بدهی‌ اش استفاده نکند. زمانی که خبر این اقدام ایثارگرانه او در شهر می پیچد، به چهره‌ای معروف بدل می شود و همشهری‌هایش برای کمک به او دست به کار می شوند»

این فیلم نخست در تیرماه 1400 در جشنواره کن اکران شد و موفق به دریافت جایزه بزرگ هیات داوران شد. سپس قرار است که در مهرن 1400 / در ایران و آن گاه از 17 دی 1400 در امریکا اکران گسترده و عمومی شود.
 
جهت دانلود این فیلم سینمایی به لینک زیر مراجعه کنید:

- پخش فوری سریال جزیره
قسمت 15 سریال زخم کاری کی پخش می شود؟ + لینک دانلود
سریال جزیره – Jazireh Serial محصول سال 1399-1400 به تهیه کنندگی منوچهر محمدی، نویسندگی علی طالب آبادی و کارگردانی سیروس مقدم می باشد که قرار است در روز های آتی از سایت کول دانلود پخش شود.

در سریال جزیره که در کیش و تهران فیلمبرداری شده است بازیگران بی شماری از جمله محمدرضا فروتن ، میترا حجار , هنگامه قاضیانی , غزل شاکری , علی سرابی , امیر مقاره (خواننده ماکان بند) به ایفای نقش پرداخته اند.

جزیره درباره یک خبرنگار متعهد و جسور می باشد که در زندگی با شکست در عشق مواجه شده و به دنبال آن اتفاق دیگری در زندگی شخصی و کاریش رخ می دهد.
 
جهت دانلود این سریال به لینک زیر مراجعه کنید:
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها