اختلاف بر سر مالکیت یک پارک؛

پارک بانوان کرمانشاه باز شد اما مالکیت آن قطعی نشد

پارک بانوان شهر کرمانشاه که به دلیل اختلاف تامین اجتماعی و شهرداری بر سر مالکیت زمین تعطیل شده بود، باز شد اما هنوز اختلاف بر سر مالکیت زمین پا بر جاست.
کد خبر: ۱۳۳۵۳۶۵
به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه،سامان رحمتیان، شهرداری کرمانشاه دهم تیر ماه امسال بوستان بانوان را که به صورت کامل آماده نشده بود در مراسمی به صورت نمادین به همراه پنج پروژه دیگر افتتاح کرد.

این بوستان در مساحتی یک هکتاری و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بلوار طاقبستان و جوار بیمارستان حضرت معصومه ساخته شده است.

پروژه ای که زمین‌ آن متعلق به سازمان تامین‌اجتماعی  و شهرداری بدون مجوز دست به ساخت ساز دران زده بود از این رو پارک بانوان کرمانشاه کمتر از دو ماه از افتتاح با شکایت سازمان مربوطه پلمپ شد.

حال بر اساس آنچه مدیران شهرداری کرمانشاه اعلام کرده اند، پارک بانوان کرمانشاه در روزهای گذشته برای ساعت های محدودی از روز بازگشایی شده است.

به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با وجود بازگشایی مجدد این بوستان اختلافات بر سر مالکیت زمین پا برجا است و شهرداری تاکنون اقدام موثری برای جلب رضایت تامین اجتماعی انجام نداده است.

میثم حجتی پور در این رابطه به خبرنگار ما گفت:  زمین بوستان بانوان کرمانشاه به این سازمان تعلق دارد و ساخت و سازهای شهرداری در این محدوده بدون مجوز انجام شده است.

وی افزود: تمایلی به مشکل آفرینی در زمینه خدمات رسانی به شهروندان نداریم به همین دلیل برای حل مشکل با شهرداری مذاکره می کنیم.

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه، بوستان بانوان که مجهز به فضاهایی همچون مسیر دوچرخه‌سواری، جاده تندرستی، مکان‌های ورزشی و فضای بازی کودکان است، پس از به بهره برداری رسیدن مورد استقبال زنان کرمانشاهی قرار گرفت و تعطیلی آن موجی از نارضایتی را به همراه داشت.

شهروندان معترض نسبت به تعطیلی این بوستان می‌گفتند که چرا تامین اجتماعی پیش از آغاز ساخت و یا حتی در مراحل اجرا نسبت به اقدامات انجام شده در زمین خود شکایت نکرده بود؟ و چرا شهرداری با وجود اطلاع از وضعیت مالکیت زمینه اعتبار در آن صرف کرد؟

کلانشهر کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خودجای داده و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان خدمات ارائه می دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها