تیم تکاوران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درخشش در مسابقات بین‌المللی روسیه، به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت.
کد خبر: ۱۳۳۵۲۰۷

به گزارش جام جم آنلاین،  تیم تکاوران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رشته «تهاجم دریابرد» که در شرق دور روسیه و در بخش‌های چندگانه شامل خودرو‌های زرهی، میدان موانع، بقاء و تیراندازی برگزار شد، در مجموع مقام سوم و مدال برنز مسابقات را کسب کرد.

مصاحبه‌ها:
۱- سردار عیسی علیزاده، سرپرست تیم تکاوران نیروی دریایی سپاه
۲- محسن شیخی، کاپیتان و سرپرست تیم تکاوران دریایی سپاه
۳- سیداسماعیل یزدان‌منش، برترین تیربارچی رقابت‌ها
۴- سلیم ابراهیمی - عضو تیم تکاوران دریایی سپاه

تیم تکاوران نیروی دریایی سپاه در حالی پس از روسیه میزبان و کشور چین، در جایگاه سوم قرار گرفت که در بخش تیراندازی با تیربار به سوی اهداف ثابت در فواصل ۲۵۰ تا ۶۵۰ متر، موفق شد جایگاه نخست را بدست آورد.

تکاوران ایرانی در میدان تیر با سلاح‌های کلاشنیکوف، اس‌اودی و آرپیجی۷ ‏، حد نصاب کامل امتیازات را بدست آوردند و سیداسماعیل یزدان‌منش به عنوان برترین تیربارچی رقابت‌ها معرفی شد.

مسابقات بین‌المللی نظامی موسوم به «آرمی۲۰۲۱» با حضور ۲۸۰ تیم از ۴۳ کشور جهان و در ۳۴ رشته مختلف از ۱۰ روز پیش آغاز شده است و افزون بر روسیه که میزبان اصلی مسابقات به شمار می‌رود، ۱۱ کشور دیگر، از جمله ایران، میزبانی برخی رشته‌های مسابقات را برعهده دارند.
 
تعداد بازدید : 613

جمهوری اسلامی ایران با میزبانی از سه رشته و اعزام ده تیم به مسابقات در روسیه، بلاروس و قزاقستان، همچون دوره‌های گذشته حضوری پر قدرت از خود به نمایش گذاشته است.

سردار عیسی علیزاده سرپرست تیم تکاوران نیروی دریایی سپاه با اشاره به اردو‌های آمادگی تیم تکاوران دریایی سپاه گفت: اعضای تیم پس از حدود پنج ماه اردوی آماده‌سازی وارد مسابقات شدند و باتوجه به شرایط مسابقات، کسب مقام سوم رضایتبخش است.

وی با اشاره به اینکه تیم تکاوران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پنجمین سال متوالی در این مسابقات معتبر بین‌المللی شرکت می‌کند گفت: با تجربیات مفیدی که در این مدت به دست آمده است، در سال‌های آینده کسب مقام نخست دور از دسترس نیست.

دریاداردوم پاسدار عیسی علیزاده افزود: کسب تجربه در میادین بزرگ بین‌المللی و تبادل تجربیات با کشور‌های دوست، از جمله روسیه می‌تواند به ارتقاء آمادگی و توان رزمی تکاوران ایرانی کمک کند.

پیش از این، تیم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از ۱۰ تیم ایرانی حاضر در مسابقات، برای نخستین بار در رشته جدید «جهت یابی» شرکت کرد و در پایان با کسب مقام چهارم در بخش‌های سه‌گانه، عنوان فنی‌ترین تیم رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.

مسابقات «جهت یابی» در سه بخش شامل آزیموت یا مسیریابی، توپوگرافی یا نقشه‌برداری و «تیراندازی عملیاتی» برگزار شد.
 
منبع: خبرگزاری صدا وسیما
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها