رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری:

دامداران نسبت به تمدید پروانه "چرا" اقدام کنند.

صاحبان چرای دام در استان زنجان، تا هشتم آذرماه امسال فرصت دارند تا پروانه چرای خود را تمدید کنند.
صاحبان چرای دام در استان زنجان، تا هشتم آذرماه امسال فرصت دارند تا پروانه چرای خود را تمدید کنند.
کد خبر: ۱۳۳۵۰۸۶

به گزارش جام جم آنلاین زنجان،  رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: صاحبان پروانه چرای دام در مراتع این استان، باید نسبت به تمدید پروانه چرای دامهای خود اقدام کنند.
 
خلیل آقاجانلو افزود: در راستای اجرای ماده 47 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، همه صاحبان پروانه چرای دام در مراتع استان تا هشتم آذرماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مربوطه، نسبت به پرداخت عوارض تمدید پروانه چرای و متعاقب آن در اجرای بند 20 فصل دوم شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مراتع کشور نسبت به تهیه و اجرای طرح مرتعداری خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: افرادی که طی مهلت مقرر نسبت به تمدید پروانه چرای دامهای خود اقدام نکنند، مشمول بخش الف از فصل چهارم اصلاحیه شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مراتع کشور شده و پروانه آنها ابطال و از درجه اعتبار ساقط خواهد شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود: رعایت ضوابط مربوط به پروانه های مرتعداری و کنترل ورود بی رویه دام به مراتع استان جهت حفظ پوشش گیاهی و جلوگیری از فرسایش خاک و بروز سیلهای ویرانگر الزامی است. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها