نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم دولت جدید از مشکلات مردم گره‌گشایی کند و در جهت خدمت به مردم موفق باشد.
کد خبر: ۱۳۳۴۹۴۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حمیدرضا حاجی بابایی، در مراسم گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، که در استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: در ۴۲ سال اخیر خدمات بزرگی در سطوح مختلف نظام انجام شده است که کل کشور متحول شد و ما قدردان نظام هستیم.

نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: حق مردم این است که مطالبه‌گر باشند و همه دولت ها وظیفه خدمت رسانی و پاسخگویی دارند.

وی بیان کرد: بیش از ۲۵۰ شبکه فارسی زبان بین‌المللی به صورت شبانه‌روز علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند و نظام را تخریب می کنند و ما باید خدمات انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم.

حاجی بابایی ادامه داد: موظفیم اقداماتی که توسط دولت و این نظام انجام می‌شود را به مردم منتقل و اطلاع‌رسانی کنیم.

نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در استان همدان با وحدت و همدلی از راه و مسکن تا جاده و بیمارستان کارهای بزرگی انجام شده است.

وی با بیان اینکه موظفیم در استان، تمام ظرفیت‌ها و امکانات را برای توسعه استان به کار گرفتیم، گفت: همدلی و اتحادی که برای توسعه استان در بین ارکان نظام وجود دارد، قابل تقدیر و تحسین است. 

حاجی بابایی در پایان با بیان اینکه انقلابی ‌کسی است که همه وجود خود را فدای اسلام و نظام جمهوری اسلامی کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت جدید از مشکلات مردم گره‌گشایی کند و در جهت خدمت به مردم موفق باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها