رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی از بخش‌های بسیار راهبردی کشور است و تاثیر مهمی بر قدرت سازی ملی دارد.
کد خبر: ۱۳۳۴۸۵۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد اسلامی با خداقوت به دکتر علی اکبر صالحی رئیس پیشین این سازمان افزود: دکتر صالحی از شخصیت‌های علمی و فرهیخته کشور است و جز سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود.

معاون رئیس جمهور در خصوص اولویت‌های این سازمان در دولت سیزدهم افزود: سازمان انرژی اتمی از بخش‌های بسیار راهبردی کشور است و تاثیر مهمی برای قدرت سازی ملی دارد و مردم ما برای اینکه قله‌های رفیع پیشرفت را تسخیر کنند نیازمند فعالیت بیش از پیش سازمان‌های موثر و تاثیر گذار که محرک توسعه فناوری همانند سازمان انرزی اتمی هستند.

رئیس سازمان انرزی اتمی گفت: ما با راهبرد توسعه و تعالی و تحول گرایی در راستای رفع موانعی که در سر راه پیشرفت کشور حاصل شده است و رفع تله‌هایی که بیگانگان برای پیشرفت این کشور ایجاد کردند، هستیم.

معاون رئیس جمهور افزود: به یاری خداوند و تلاش بی وقفه نیرو‌های دانشمند و ارزشمند به ویژه جوانان شاغل در این سازمان حتما می‌توانیم موفق شویم.

آقای محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی صبح امروز در محل کار خود حضور یافت و مورد استقبال دکتر علی اکبر صالحی قرار گرفت.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی هم در حاشیه استقبال از آقای محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پیشینه آقای اسلامی این نوید را می‌دهد که سازمان انرژی اتمی بیش از پیش رو به جلو و پیشرفت خواهد رفت و از دکتر رئیسی به خاطر انتصاب وی تشکر می‌کنیم.

دکتر علی اکبر صالحی، با ابراز خیر مقدم به وی افزود: ایشان از دوستان بسیار خوب و عزیز ما هستند و از دیرباز توفیق این آشنایی را داشتیم و در مدتی که در دولت بودیم بیشتر به سجایای اخلاقی، علمی و حرفه‌ای وی پی بردیم.

وی ادامه داد: با توجه به سابقه مدیریتی که دارم، رمز و راز مدیریت و توفیق را در مدیریت دل‌ها و قلب‌ها دیدم و آقای اسلامی این ویژگی را دارد و مدیریت دل‌ها می‌کند و قطعا موفق خواهد بود.

دکتر صالحی گفت: پیشینه وی این نوید را می‌دهد که سازمان انرژی اتمی بیش از پیش رو به جلو و پیشرفت خواهد رفت و از جناب دکتر رییسی تشکر می‌کنیم که واقعا یک شخصیت فرهیخته را به این سمت گمارده است و خیال خانواده سازمان انرژی آرام و مطمئن شد که مدیریت این دستگاه در دست یک فرد دلسوز و صاحب اخلاق، صاحب تدین و علم و تجربه است.

وی افزود: سازمان انرژی اتمی سازمانی محوری، اقتدار آفرین و افتخار آفرین برای کشور است و با ابعاد مختلفی که دارد سازمانی کاملا تخصصی است و اگر امری و فرمایشی در خصوص طرح‌ها باشد ما در خدمت وی هستیم.

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی با اشاره به طرح‌های بزرگ این سازمان در حوزه بیمارستان، یون درمانی و مرکز رادیو دارو افزود: این طرح‌ها پیشرفت خوبی داشته و ان شاءالله با حضور آقای اسلامی این طرح‌ها به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر صالحی همچنین درخصوص محل فعالیتش بعد از ریاست سازمان انرژی اتمی گفت: ان شاءالله به دانشگاه صنعتی شریف برمی گردم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها