لزوم حفظ محتوای کمی و کیفی در سرای محله ها/ احداث پارکینگ در قبرستانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد بر تداوم اجرای برنامه ها، فعالیت ها و... با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ محتوا از نظر کمی و کیفی تاکید نمود.
کد خبر: ۱۳۳۴۸۱۱
لزوم حفظ محتوای کمی و کیفی در سرای محله ها/ احداث پارکینگ در قبرستانهابه گزارش اختصاصی جام جم آنلاین لرستان: حمیدرضا صفریان افزود: بدون تردید مدیریت شهری به تنهایی و بدون همکاری شهروندان کارایی مطلوب را نخواهند داشت و مشارکت فعال شهروندان در پیشبرد اهداف مدیریتی و رسیدن به پایداری اجتماعی همگام با اهداف توسعه پایدار امری اجتناب ناپذیر است.
 
وی تصریح کرد: سرای محله ها و دفاتر تسهیل گری نقش مهمی در افزایش مشارکت شهروندان و تعاملات اجتماعی دارند و  استفاده مناسب از قابلیت های محلی و طرح های محله محور، روشی مفید در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر است.
 
رئیس کمیسون فرهنگی شورای شهر خرم آباد در بخش دیگری از صحبت هایش به ایجاد پارک بانوان در سطح منطقه دو شهر خرم آباد اشاره و اظهار کرد: پارک ارغوان قابلیت تبدیل شدن به پارک بانوان را دارد و با حصار کشی آن و نصب برخی تجهیزات می توان این مهم را محقق نمود و در این راستا لازم است تا شهرداری منطقه دو و سازمان سیما منظر شهری شهرداری نیز در جهت رفع مشکلات این پروزه همکاری های لازم را داشته باشند.

وی افزود: ساماندهی و ترمیم معابر پلکانی در محله های شهر خرم آباد زیبنده نیست و بایستی در اولویت کاری قرار بگیرند.
 
صفریان در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار کرد: مردم و اعضای شورای شهر مطالبه گر هستند و اعضای شورا نسبت به هیچ کم کاری و کاستی در ارائه خدمت به مردم، گذشت نخواهند داشت.
 
وی همچنین به ضرورت ساخت پارکینگ برای قبرستانها اشاره و عنوان کرد: ساخت پارکینگ برای قبرستانهای حومه شهر خرم‌آباد  اعم از قبرستان سرابیاس، پاگر و... یکی از الزامات است که باید توسط سازمان آرامستان شهرداری انجام شود.
 
صفریان ادامه داد: ایجاد نماد شهدا در گلزار شهدای خرم آباد وجود ندارد، افرادی که جان خود  را فدای این ملت و کشور کرده‌اند باید نماد آنها حفظ و به یادگار بماند که در این راستا نیاز است یک نماد در گلزار شهدا ایجاد شود.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد بیان کرد: نبود سایبان برای عزاداران، رنگ آمیزی نامناسب از مجسمه شهید در میدان شهید، ضرورت وجود اتوبوس برای حمل و نقل،  عدم کنترل در ورودی و خروجی قبرستان و افزایش تعداد سنگتراشان و... از جمله مشکلاتی هستند که باید توسط سازمان آرامستان شهرداری خرم‌آباد بررسی و هر چه سریعتر رفع شوند.
 
صفریان در بخش دیگری از صحبت هایش به وجود فاجعه نیروی انسانی در شهرداری خرم آباد اشاره کرد و گفت: در شهرداری خرم آباد فاجعه نیروی انسانی وجود دارد و اکثریت به دنبال گرفتن پست های مدیریتی هستند و این موضوع بسیار بد و ناراحت کننده است و لازم است نیروها ساماندهی شوند.
 
وی ادامه داد: نیروهای شهرداری دو نوع کار پوششی یا کششی انجام می دهند که کار کششی جزو وظایف است اما در صورت کار پوششی مستحق دریافت پاداش می شوند اما متاسفانه پرداخت پاداش در شهرداری سلیقه ای است و لازم است این مهم جهت دار شود و بنا به وظایف انجام شده پاداش پرداخت گردد.
 
 
این عضو شورای شهر خرم آباد به موضوع ماشین آلات در شهرداری نیز اشاره و گفت: لازم است تا ماشین آلات شهرداری آرم و لیبل داشته باشند ، 120 ماشین استیجاری در شهرداری وجود دارد که معهلوم نیست مورد استفاده چه کسانی قرار می گیرد و لازم است موضوع ماشین آلات نیز مورد بررسی و ساماندهی ویژه قرار بگیرد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها