رییس هیأت تیراندازی با کمان استان کرمان خبر داد:

اعزام دو قهرمان پاراکمان کرمانی به مسابقات پارالمپیک توکیو

رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان خواستارشد:

حمایت جامعه رسانه ای از چهار ورزشکار پاراالمپیکی کرمانی

رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان خواهان حمایت  جامعه رسانه استان و شهر کرمان از چهار ورزشکار پاراالمپیکی کرمانی شد. 
کد خبر: ۱۳۳۴۶۶۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمد جهانشاهی گفت:با توجه به اینکه بزرگترین رویداد ورزشی جهان در بخش افراد دارای معلولیت در قالب پارالمپیک توکیو در حال برگزاری است و ورزشکاران کشورمان نیز در حال رقابت با دیگر ورزشکاران جهان در رشته‌های مختلف هستند و رسانه‌های جهان و کشورمان نیز نگاه ویژه‌ای به این رویداد بزرگ دارند،می‌طلبد جامعه رسانه استان و شهر کرمان نیز قهرمانان‌مان را به شکل جدی حمایت کنند. 

وی افزود:اکنون،با توجه به گسترش فن‌آوری و قابلیت پیگیری لحظه به‌لحظه اطلاعات و رویدادها،توقع می‌رود رسانه‌های محلی نیز در کنار رسانه‌های ملی وبین‌المللی،لحظات بیشتری از وضعیت ورزشکارا ن و قهرمانان‌مان را رصد و منعکس کنند.
 
جهانشاهی تصریح کرد:بدون شک اثربخشی این حوزه در ارتقای نشاط اجتماعی،افزایش امید و انگیزه در جامعه و نیز تقویت هویت و غرور ملی‌مان غیر قابل‌ انکار است و انرژی مضاعفی به جسم و روح قهرمانان‌مان در این میدان بزرگ تزریق خواهد کردتاچهار قهرمان استان،چهار امید ملی و چهار افتخار جهانی را به جامعه پیوند بزنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها