معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین

۱۶ کیلومتر پروژه راهسازی در استان قزوین اجرایی شده است

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: احداث ۱۶ کیلومتر جاده در قالب چهار پروژه راهسازی در سطح استان اجرایی شده است
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: احداث ۱۶ کیلومتر جاده در قالب چهار پروژه راهسازی در سطح استان اجرایی شده است
کد خبر: ۱۳۳۴۴۰۱

به گزارش جام جم آنلاین قزوین: مجتبی دایی دایی تصریح کرد: پروژه شامی شاپ - دانسفهان به طول ۳۱ کیلومتر بوده که ۲۳ کیلومتر آن تعریض و به بهره برداری رسیده و چهار کیلومتر آن نیز در دست تعریض است که ۲ کیلومتر آن تا پایان شهریورماه جاری آسفالت می شود.

وی میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۶۰ درصد اعلام و افزود: اعتبار این طرح برای امسال ۴۵ میلیارد ریال بوده که هنوز ابلاغ نشده است.

وی به پروژه تعریض جاده دانسفهان - رحیم آباد اشاره و اظهار داشت: طول مسیر یاد شده ۵۴ کیلومتر است که تاکنون ۳۹ کیلومتر آن زیر بار ترافیکی رفته، ۶.۵ کیلومتر دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی و با تخصیص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری اجرایی شده و برای مابقی پروژه که به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد هم آماده برگزاری مناقصه می باشد.

دایی دایی به پروژه راهسازی تاکستان - آغچه کند - نیکویه اشاره و یادآور شد: طول این پروژه ۲۹ بوده که از اعتبارات استانی عملیات تعریض ۱.۵ کیلومتر آن بیس ریزی و آماده آسفالت شده و تا پایان شهریور ماه جاری نیز به پایان می رسد و تعریض ۲.۵ کیلومتر دیگر این جاده امسال به پیمانکار واگذار خواهد شد.

به گفته این مسوول راهسازی، امسال و برای نخستین مرتبه ردیف ملی به این پروژه اختصاص داده شده و ۴۰ میلیارد ریال نیز برای امسال در نظر گرفته شده است.

وی به عملیات اجرایی تعریض جاده تاکستان - رزن به طول ۹۰ کیلومتر اشاره و تصریح کرد: این پروژه و از شهر آوج تا انتهای حوزه استانی، تعریض ۹ کیلومتر از جاده باقیمانده که ۱.۵ کیلومتر آن در دست احداث قرار گرفته و در صورتی که مابقی این جاده تعریض شود، از تاکستان تا مرز خسروی شاهد مسیر ارتباطی چهار بانده کامل خواهیم بود.

وی اضافه کرد: ۷.۵ کیلومتر باقیمانده این پروژه دارای شیب توپوگرافی زیادی بوده و در عین حال نیز طراحی آن هم به پایان رسیده و به یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: با تخصیص ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه، عملیات احداث ۱.۵ کیلومتری در دست احداث این طرح امسال به بهره برداری خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها