سرپرست شهرداری سمنان در دیدار مدیران شهری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان مطرح کرد:

لزوم همکاری تمام دستگاه‌ها با شهرداری سمنان

سرپرست شهرداری سمنان اقدامات شهرداری برای ایام محرم سال جاری و در شرایط محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.
سرپرست شهرداری سمنان اقدامات شهرداری برای ایام محرم سال جاری و در شرایط محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۳۴۳۷۴

فعالیت های مشارکتی شهرداری سمنان در شور افزایی محرم ۱۴۰۰

به گزارش جام جم آنلاین از سمنان، علیرضا شربت‌دار با تشریح اقدامات شهرداری سمنان برای ایام محرم سال جاری و در شرایط محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مناطق سه‌گانه شهرداری سمنان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برنامه‌های متعددی متناسب با حال و هوای محرم در سطح شهر اعم از فضاسازی محیطی، نصب المان‌های مناسبتی و تبلیغات مذهبی اجرا کردند.

وی افزود: اجرای ویژه برنامه آئینی «قافله آزادی» با مشارکت و همراهی مواکب حسینی شهر سمنان و به مدت ۶۰ شب برنامه‌ریزی شده بود که در دهه اول این برنامه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

سرپرست شهرداری سمنان با اشاره به اجرای این برنامه در فضای باز کارگاه آماده سازی در حرمین عسکرین (ع) به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع، اظهار کرد: عرضه محصولات فرهنگی، مهدکودک، عرضه محصولات فضای مجازی و بازدید مجازی واقعه عاشورا از طریق واقعیت مجازی از خدمات فرهنگی جانبی در این ایام بود.

وی با اشاره به کمک شهرداری به هیأت‌ها و مساجد شهر سمنان، خاطرنشان کرد: در محرم ۱۴۰۰ مشارکت لازم برای برگزاری مجالس عزاداری توسط هیئات مذهبی محله‌های مختلف شهر در قالب دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد کرونا انجام گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها