معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان:

زنجان جزو پنج استان اول کشور در مدیریت سبز شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: استانداری زنجان جزو پنج استان اول کشور در مدیریت سبز شد و از مجموع ۲ هزار امتیاز مربوط به شاخص های عمومی و اختصاصی، ۱۸۹۴.۲۵ را کسب کرده که در سطح عالی قرارگرفته است.
کد خبر: ۱۳۳۴۳۴۳

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ سمانه شاددل افزود: در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد دستگاههای اجرایی که در اصل موضوع فصل یازدهم قانون خدمات کشوری است، شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی می شود.

وی اضافه کرد: بیشتر شاخص های عمومی مرتبط با حوزه معاونت توسعه مواردی از قبیل ساماندهی تشکیلات نیروی انسانی، مناسب سازی و مدیریت سبز را شامل می شود که در این خصوص ارزیابی ها انجام می گیرد.

این مسوول با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته و با تاکید استاندار زنجان، بر مستند سازی فعالیت های این بخش ادامه داد: این در حالی است که طی سال های گذشته استانداری زنجان در حوزه مدیریت سبز هیچ امتیازی کسب نمی کرد، که در سال گذشته با استاندارد سازی موتور خانه، اخذ گواهینامه استاندارد، مدیریت مصرف حامل های انرژی و مدیریت در ناوگان نقلیه و مصرف سوخت این مهم محقق شد.

وی اظهار داشت: بر این مبنا با کسب امتیازهای لازم موفق به کسب مدیریت سبز شدیم و از طرفی با تبدیل وضعیت نیروی انسانی، تطبیق پست با محل خدمت که با بیش از ۴۰ جلسه کمیته فرهنگ سازمانی، کمیته سرمایه  سازمانی  و فرهنگ سازمانی برگزار شد، در واقع مغایرت ها به حداقل ممکن رسید و از طرفی در بحث آی تی و فناوری اطلاعات نیز امتیاز کاملی را کسب کردیم و نقصانی که در سال گذشته وجود داشت جبران شد.  

وی با بیان اینکه امتیاز شاخص های عمومی از سقف یک هزار امتیاز است، بیشترین آن به این حوزه اختصاص دارد، گفت: کسب این شاخص در استان ۹۳۷.۵۲ بوده که این عدد در ارزیابی سال ۹۸، حدود ۲۰۰ درصد رشد نشان می دهد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه عوامل بخش های مختلف گروه ها، به ویژه در شاخص های عمومی در کسب موفقیت نقش آفرین بودند، گفت: همکاران دفتر برنامه ریزی بودجه و تحول اداری، دفتر  ادار ی و مالی، فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری در بخش های عمومی، دفتر مدیریت ارزیابی و عملکرد، بازرسی و امور حقوقی هم در این زمینه زحمات قابل تقدیری داشتند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها