۶کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال دربندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از کشف 6 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش یک میلیارد و200میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از کشف 6 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش یک میلیارد و200میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۳۴۲۷۱

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از کشف 6 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش یک میلیارد و200میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"تیمور دولتیاری"در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی، فردی که در یک منزل مسکونی اقدام به استخراج ارز دیجیتال می کرد، شدند.


وی افزود: مأموران با هماهنگی مراجع قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این منزل 6 دستگاه ماینر فاقد مجوز را کشف کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و 200میلیون ریال برآورد کردند.


این مسئول انتظامی اذعان کرد: پلیس دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده و شهروندان برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها