مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با ارسال سبد گل و پیامی روز پزشک را به ریاست بهداری بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق و پزشکان، پرستاران و کادر درمان این مرکز تبریک گفت
کد خبر: ۱۳۳۴۰۴۸

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، حسن افتخاری در این پیام که پیش از ظهر روز دوشنبه یکم شهریورماه 1400 توسط رئیس روابط عمومی این شرکت تحویل مسئولان بهداری بهداشت و درمان صنعت نفت شمالشرق شد نوشت:

تاریخ پرشکوه ایران سلامی همواره آبستن رویدادهایی بوده است که در این بین نقش مجاهدان و  فرهیختگان علمی در تار و پود آن همچون خورشیدی عالم فروز می درخشد. در این برهه تاریخی که ایران عزیزمان با پاندمی کرونا دست و پنجه نرم می کند باید از مجاهدانی نام برد که خالصانه و متواضعانه دل در گرو سلامت و آرامش جامعه داشته و با گذشت از جان خود برای حفظ جان و سلامت مردم مبارزه می کنند.

اول شهریورماه زادروز تولد حکیم بوعلی سینا و روز پزشک، فرصتی است تا به سهم خود در مقابل همه دلدادگان و سپیدپوشان حریم سلامت که برای صحت بیماران تمام هنر خود را به کار گرفته و حاذقانه تلاش می کنند سر تعظیم فرود آوریم.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت گاز استان خراسان رضوی روز پزشک را خدمت جنابعالی و همه مجاهدان عرصه سلامت تبریک عرض نموده و از تلاش های پیدا و پنهان شما  که در این روزهای سخت شبانه‌روزی و باتحمل همه سختی‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند، صمیمانه سپاسگزاری نموده و از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و موفقیت روزافزونتان را خواستارم.

تلاش کادر درمان ایجاد آرامش برای همکاران است

دکتر وحید مالکی و دکتر پیرو نذیری در ادامه با تشکر از پیام مهندس افتخاری اظهار کردند: حضور و قدرشناسی شما در این برهه سخت و حساس موجب دلگرمی کادر درمان است.

ایشان با اشاره به اقدامات و فعالیت های انجام شده این مرکز در مبارزه با بیماری کرونا افزودند: تلاش کادر درمان ایجاد آرامش برای بیماران و خانواده آنان بوده و در این راه از هیچ تلاشی نیز فروگذار نخواهیم بود.

مدیران بهداشت و درمان شمال شرق صنعت نفت در ادامه به راه اندازی بخش مستقل ایزوله عفونی، ارسال دارو به صورت غیرحضوری و بهره مندی بیماران از مشاوره تلفنی این مرکز به جهت راحتی بیماران مبتلا به کووید 19 اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها