موتورسیکلت جزء وسایل نقلیه پرطرفدار در سراسر دنیا است که طرفداران بسیاری جذب کرده و تنوع بسیار بالایی دارد.
کد خبر: ۱۳۳۴۰۰۹
 
دو محصول جدید نیکران موتور پاسارگاد در راه بازار
 
پیشرفت تکنولوژی برتمامی صنایع از جمله حمل و نقل و موتورسیکلت سازی تاثیر داشته و مدل های جدید با آپشن هایی به روز، مانند استارت برقی ، جعبه دنده اتوماتیک و موارد دیگر وارد بازار شدند.

تنوع محصولات، هزینه به صرفه ، رفت و آمد آسان و موارد دیگر باعث محبوبیت موتورسیکلت ها شده است. در نتیجه با گذشت زمان برندهای مختلفی در سراسر جهان ایجاد و تولید این وسیله نقلیه افزایش یافت.

شرکت نیکران موتور پاسارگاد، علاوه بر واردات موتورسیکلت از برند  110 ساله و پرطرفدار بنللی، هر ساله محصولاتی جدید و باکیفیت را از برندهای معتبر، کی وی، نسکوتر و راپیدو در بازار ایران عرضه می نماید.

در سال های اخیر، با توجه به مشکلات زیست محیطی و آلودگی هوا، نیکران موتور تلاش نموده، برای حفظ محیط زیست و آشتی با طبیعت با راه اندازی کمپین هوای پاک، موتورسواران را به ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و توسعه فضاهای سبز تشویق نماید.

به همین منظور با عرضه کردن موتورسیکلت های برقی توانسته جزء  پیشگامان در ترویج فرهنگ سلامت محیط زیست باشد.

این شرکت در راستای حمایت و علاقمندی افراد به استفاده از وسایل نقلیه کم ضرر به خصوص موتورسیکلت های برقی، امسال از دو اسکوتر برقی خود، که بر اساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده اند، رونمایی کرد تا گام بزرگی در راستای کاهش آلودگی هوا برداشته باشد.

در ادامه برای آشنایی بیشتر، این دو محصول جدید را که از برندهای کی وی و نسکوتر می باشد، به اختصار معرفی خواهیم کرد.

مشخصات Keeway e-zi:
 
دو محصول جدید نیکران موتور پاسارگاد در راه بازار
موتورسیکلت برقی e-zi مجهز به موتور BRUSH LESS می باشد که دارای حداکثر قدرت 2000 وات و سرعت 50 کیلومتر در ساعت می باشد. ساختار فیزیکی این موتورسیکلت 75 کیلوگرمی مطابق با آرگونومی بدن انسان است و نشیمن گاه نرم آن، لذت موتورسواری در جاده های شهری را برای موتورسوار دو چندان کرده است.

باطری لیتیومی موتور برقی e-zi تنها به 6 ساعت زمان برای شارژ نیاز دارد و بعد از شارژ می توانید 40 کیلومتر را به راحتی طی کنید.

اسکوتر جدید کی وی در چهار رنگ سفید، خاکستری، مشکی و قرمز به بازار عرضه می شود تا هر علاقه مند به خرید موتورسیکلت برقی، با توجه به سلیقه خود آن را خریداری کند.

مشخصات  Nescooter GE:
 
دو محصول جدید نیکران موتور پاسارگاد در راه بازار
این محصول مجهز به موتور BRUSH LESS دو حالته می باشد و با حداکثر قدرت 900 وات، می تواند با سرعت 50 کیلومتر در ساعت حرکت نماید و یک سواری لذت بخش را برای موتورسوار به ارمغان آورد.

از دیگر ویژگی های این محصول، استفاده از باطری لیتیومی و قابل حمل است و امکان شارژ راحت و بدون استرس از مزایای آن به شمار می آید.

مدت زمان مورد نیاز جهت شارژ کامل باطری 8 ساعت بوده و با هر بار شارژ می توان مسافت 65 کیلومتر ( در حالت 1 ) و 30 کیلومتر ( در حالت 2 ) را طی نماید.

هم چنین وزن سبک 58 کیلوگرمی این محصول، از مهم ترین مزیت های آن به شمار می آید که باعث سواری و کنترل راحت تر آن برای بانوان و حتی پسر بچه های علاقه مند به موتورسیکلت می باشد.

Nescooter GE در 5 رنگ جذاب و در دو مدل صندوق دار و بدون صندوق طراحی شده تا تمامی سلیقه های مختلف را پوشش دهد. 

شرایط فروش محصولات جدید نیکران موتور

نیکران موتور پاسارگاد، به منظور رفاه حال خریداران شرایط پیش فروش و فروش اقساطی را برای دو محصول جدید خود ارائه نموده است.

این شرکت برای اسکوترهای برقی خود قیمت بسیار مناسبی در نظر گرفته  و خریداران می توانند محصولات را هم به صورت نقد یا اقساط و هم به صورت حضوری یا اینترنتی خریداری کنند.

قیمت در نظر گرفته شده برای اسکوتر برقی مدل GE در دو حالت صندوق دار و بی صندوق نیز بسیار استثنائی می باشد و شرایط ارسال آن هم پس از تایید، برای شهروندان تهرانی 72 ساعت کاری و برای مشتریان شهرستانی پس از 20 روز کاری می باشد. 

برای اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.nikrunmotor.com مراجعه نمایید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها