رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان با انتشار پیامی هفته دولت را به تمامی دولتمردان و کارمندان جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان با انتشار پیامی هفته دولت را به تمامی دولتمردان و کارمندان جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۳۳۹۹۳

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان با انتشار پیامی هفته دولت را به تمامی دولتمردان و کارمندان جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، متن پیام رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس بدین شرح است:


هفته دولت در واقع فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و امید به آینده‌ ای بالنده را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور ، در حیطه های مختلف را فراهم آورند.


شهیدان رجایی و باهنر، تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم به عنوان ولی نعمتان این نظام بودند و مسئولان باید با الگو گیری از ویژگی های انسانی، اخلاقی و رفتاری این شهیدان در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی کوشا باشند.


تعامل بی نظیر دولتمردان به ویژه استاندار هرمزگان با بخش خصوصی و تقویت جایگاه این بخش زمینه ساز تحولات شگرفی در حوزه اقتصاد استان و حل بسیاری از مشکلات فعالان بخش خصوصی شده است  و امروز اتاق بازرگانی هرمزگان در تمامی نشست های اقتصادی استان دارای کرسی و جایگاه ثابت و حق رای است که نشان می دهد دولتمردان در این استان به خوبی به جایگاه بخش خصوصی و نقش آن در اقتصاد استان واقفند.


اینجانب به نمایندگی از پارلمان بخش خصوصی و جامعه فعالان اقتصادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و  بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد را در انجام شایسته مسؤلیت خطیر خدمتگزاری به مردم و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی از درگاه خداوند منان مسألت دارم.


محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها