فرمانده انتظامی استان در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۳۳۹۴۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛  در پیام سردار "علی اکبر جاویدان" آمده است: هفته دولت که به نام اسوه‌های خدمت شهیدان "رجایی" و "باهنر" مزین شده فرصت مناسبی برای یادآوری تلاش ها و زحمات خستگی ناپذیر دولتمردانی است که ایمان و ساده‌زیستی و خدمت خالصانه‌ی آنان الگوی خدمتگذاری بی‌منت به مردم و بازشماری خدمات دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


جمهوری اسلامی ایران در طول بیش‌از چهار دهه عمر پر از فراز و نشیب خود، به برکت رهبری پیامبرگونه حضرت امام‌خمینی(ره) در سال‌های ابتدای انقلاب و پس از آن رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) و با همت و تلاش دولتمردان و پشتیبانی تمام عیار ملت شریف ایران اسلامی در همه برهه‌ها سربلند بیرون آمده است.


جمهوری اسلامی در همه این سال ها با وجود جنگ نابرابر هشت ساله، ترور شخصیت‌ها و دانشمندان تاثیرگذار در جریان بالندگی انقلاب و تحریم‌های ظالمانه فراوان با تکیه بر ایمان و جوانان کارآمد و متعهد خود، پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف از جمله پزشکی، نظامی و دانش صلح آمیز هسته‌ای کسب کرده است.


امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور آزادیخواه، صلح‌طلب و تاثیرگذار در معادلات منطقه‌ای قدرت اول خاورمیانه و یکی از قدرت های جهانی محسوب می شود و به الگویی تمام عیار برای بسیاری کشورها تبدیل شده است.


در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به عموم دولتمردان و خدمتگزاران انقلاب و ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی تبریک عرض نموده و عاقبت بخیری و توفیق برای خدمتگذاری بیشتر را از خداوند متعال مسئلت می کنم.
سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها