وزیر پیشنهادی نفت گفت: قصد دارم فساد را در وزارت نفت ریشه کن کنم.
کد خبر: ۱۳۳۳۸۸۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت در صحن علنی مجلس در دفاع از برنامه پیشنهادی خود برای تصدی منصب وزارت گفت: از نمایندگانی که به عنوان موافق و مخالف صحبت کردند تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به سخنان الیاس نادران توضیح داد: آنچه که بنده دارایی دارم و خدمت رئیس جمهور اعلام کردم صحت دارد و هر چه به من نسبت داده شده به خودشان متعلق بگیرد و به نام خود بزنند. من ۳۰ سال در وزارت نفت خدمت کرده ام، چندین سال در ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان کار کرده ام، من فساد ستیز هستم و به محض رفتن به وزارت نفت، فساد را از این وزارتخانه برخواهم چید.

اوجی ادامه داد: از رئیس جمهور که به من اعتماد کرده و من را به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی نموده تشکر می‌کنم. صنعت نفت یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های اقتصادی کشور ماست و این صنعت با دارا بودن سهم بیش از ۹۵ درصدی در تامین انرژی کشور و سهمی پررنگ در تولید ناخالص ملی نقش قابل توجهی در اقتصاد کشور ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: در شرایط تحریمی، نفت در خط مقدم دفاعی کشور است. این صنعت در جنگ تمام عیار اقتصادی در بخش‌های مختلف خود دچار آسیب‌ها و مشکلاتی شده که به دلیل مشکلات ساختاری و بی تدبیری‌ها و ناکارآمدی‌ها و فشار ناشی از تحریم‌های دشمن بوده است.

اوجی ادامه داد: بازگشت به وضعیت مناسب نیازمند جراحی در سطوح مختلف وزارت نفت است. دست ملت بزرگ ایران هیچ گاه از ابزار جهادی و راه کار‌ها خالی نبوده و در برابر مشکلات و چالش‌ها امید ما به فضل الهی و مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل ما می‌توانیم است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها