گفت‌وگو با سعید نیکپور، بازیگر سریال مرد نقره‌ای

ژان والژان ایرانی در اصفهان

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکزاصفهان این سریال با موضوع ورود گردشگران به اصفهان قبل از شیوع ویروس کرونا در شبکه اصفهان تولید شده است و هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.
کد خبر: ۱۳۳۳۷۵۹

سریال «تعطیلات طلایی» تولیدی شبکه اصفهان به زودی از شبکه های سراسری پخش خواهد شدبه گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛ روایت این سریال طنز اجتماعی در 13 قسمت 45 دقیقه ای داستان اتفاقات مدرسه ای است که میزبان گردشگران بسیاری از شهرهای مختلف کشور در زمان قبل از شیوع ویروس کرونا بوده است و هم اکنون مدیر مدرسه بنا به اتفاقات دراماتیک به مسائل مربوط به گردشگران در آن زمان بر میخورد و مخاطبان در هر قسمت شاهد گره گشایی موضوعات مختلف در قالب طنز اجتماعی خواهند بود.
در این سریال متناسب با لهجه های مورد نظر در فیلم نامه از بازیگران استانهای مختلف کشور مانند تهران، مازندران، گیلان، اصفهان، یزد، کردستان و بوشهر استفاده کردیم و در آن بازیگران شاخص سینما و تلویزیون مانند رزیتا غفاری، علیرضا درویش، حسن جویره، الهام باقری و... نقش آفرینی می کنند.
تنوع و استفاده از بازیگران بیشتر استانهای کشور با لهجه و گویش های متفاوت و آشنایی با فرهنگ های متفاوت ویژگی خاص این سریال است.
تهیه کننده و مجری طرح: سید حامد حسینی، کارگردان: هادی رحیمی خاص، نویسندگی سید احسان مصلحی، تدوین: نوشین شاهی و علی رحمتی، ساخت موسیقی: هومن امامی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها