با هدف حفظ ایمنی خطوط و پایداری جریان گاز مشترکین گاز طبیعی، در تیرماه سال جاری 4 هزار و 64 کیلومتر از خطوط شبکه گاز در استان گیلان بازرسی و نشت یابی شده است.
کد خبر: ۱۳۳۳۷۰۸

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به افزایش روز افزون طول خطوط تغذیه و توزیع گاز در استان گیلان گفت: بازرسی فنی و نشت یابی مستمر برای افزایش ایمنی خطوط و انتقال پایدار گاز به مشترکین و مصرف کنندگان گاز طبیعی امری بسیار ضروریست. 


وی با بیان این مطلب اظهار داشت: هم اکنون گیلان دارای بیش از 21 هزار و 400 کیلومتر شبکه گازدار در سراسر استان می باشد که از این میزان 4 هزار و 64 کیلومتر در تیرماه امسال مورد بازرسی و نشت یابی دوره ای قرار گرفته است.


مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: عملیات نشت یابی در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد رشد داشته و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود که این امر نشان از توجه ویژه امور بازرسی فنی این شرکت درجهت کاهش خطرات و افزایش سطح ایمنی و پایداری جریان گاز مشترکین می باشد.


حسین اکبر با بیان اینکه عملیات نشت یابی بر اساس برنامه زمان بندی در شهرهای مختلف استان در حال اجراست است، گفت: مطابق برنامه ریزی در تیرماه امسال 10 شهر احمدسرگوراب، آستارا، پره سر، چاف و چمخاله، رستم آباد، سیاهکل، شفت، فومن، گوراب زرمیخ و بخشی از شهر رشت مورد نشت یابی گاز قرار گرفته اند.


وی همچنین درخصوص نشت یابی از سایر تاسیسات گاز در استان گفت: در ماه گذشته 316 ایستگاه، 94 هزار و 236 علمک و انشعاب و همچنین 93 مورد شیر زیرزمینی بارزسی و نشت یابی شده است.


وی در پایان از همه مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی و بررسی مستمر وسایل گازسوز، زمینه کاهش حوادث و خسارات مرتبط با گاز را فراهم سازند.

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها