نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی اقدامات ارزنده‌ای در استان مرکزی داشته‌اند.
کد خبر: ۱۳۳۳۵۸۴

به گزارش جام جم آنلاین از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در نشست قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) استان مرکزی در محل مصلی بیت‌المقدس اراک با اشاره به رزمایش کمک‌های مومنانه در استان مرکزی اظهار داشت: توزیع یکصد هزار بسته معیشتی در راستای حمایت از اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا در این استان مرکزی هدف‌گذاری شده و دستگاه‌های متولی وظیفه دارند با همکاری و هماهنگی برون‌دستگاهی مقدمات این امر خداپسندانه را فراهم و حداکثر تا پایان نیمه دوم آبان‌ماه امسال بسته‌های حمایتی بین نیازمندان توزیع شود. 

وی افزود: از اردیبهشت‌ماه سال گذشته تاکنون بیش از سیصد و پنجاه هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شده که این مهم تنها با همکاری مجدانه مردم، خیران و مسئولان محقق شده بنابراین توزیع یکصد هزار بسته دیگر در استان دور از انتظار نیست و می‌توان با تلاش شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی مدبرانه به این هدف والا جامه عمل پوشاند. 

دری نجف‌آبادی بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی آحاد و اقشار مردم یک اصل و وظیفه مهم است و پیشگیری از ابتلا به کرونا به مراتب هزینه‌هایی بسیار کمتر از درمان دارد و همه باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت قطع زنجیره کرونا نقش‌آفرینی کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به مجاهدت کادر درمان گفت: استان مرکزی به همت پزشکان و کادر درمانی متخصص و متعهد و همچنین همدلی و صمیمت آحاد مردم، از ابتدای شیوع کرونا تا کنون عملکرد قابل قبولی داشته و شمار قربانیان این استان نیز کمتر از دیگر استان‌های کشور است که توجه بیشتر به مسائل بهداشتی و همکاری آحاد مردم و مسئولان می‌تواند استان را به شرایط عادی بازگرداند. 

وی افزود: رزمایش کمک مومنانه یک اقدام پسندیده در تقویت بنیه معیشتی اقشار ضعیف است که باید تا پایان ویروس کرونا استمرار داشته باشد و امروز در بخش دوم همه باید دست در دست یکدیگر داده تا بار دیگر فضای استان به فضای جهادی و معنوی تبدیل شود بنابراین نیاز است در جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر بخش دوم رزمایش کمک مومنانه، نشست‌های هماهنگی برگزار و تقسیم کارها انجام شود.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی، بسیج طلاب و همه اقشار مردم در بخش اول رزمایش کمک مومنانه به خوبی درخشیدند و اکنون نیز باید به گروهای بسیجی، دانشجویان، بازنشستگان و دیگر گروه‌های داوطلب آموزش‌های لازم ارائه شود تا در صورت نیاز برای پشتیبانی کادر درمان وارد میدان عمل شوند. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: محور فعالیت دستگاههای حمایتی باید توانمندسازی محرومین برای تحقق عدالت اقتصادی باشد چرا که تنها در این صورت می‌توان به جامعه‌ای پویا و خودکفا دست یافت.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها