معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی همدان از درمان ۲ هزار و یکصد بیمار با علائم کرونا در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۳۵۷۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر ابراهیم جلیلی از افزایش بیماران مبتلا به کرونا در استان خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه آمار مراجعات به بیمارستانها بالاست و تقریبا تخت های بیمارستانی تکمیل شده اند.

وی با اشاره به اینکه هر روز تخت هایی برای بیماران مبتلا به کرونا اضافه می شود گفت: دو بیمارستان صحرایی در بیمارستان بهشتی و بعثت ایجاد شده تا بتوانیم تمام بیماران را درمان کنیم.

معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۱۰۰ بیمار درمان می شوند که از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ بیمار بستری هستند عنوان کرد: تقریبا ۷۰۰ بیمار هم به صورت بستری موقت، داروهای خود را از بیمارستان می گیرند و در منزل استراحت می کنند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه آمار ابتلا روند افزایشی دارد و هنوز به قله نرسیدیم که بگوییم این روند تا کی ادامه دارد گفت: همان روند شدت قبل ادامه دارد و نمی توان گفت کم شده و تنها راه نجات نیز خودمراقبتی مردم و انجام واکسیناسیون است.

دکتر جلیلی با بیان اینکه خوشبختانه واکسیناسیون گسترش یافته که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد افزود: تعطیلات اخیر در کاهش بیماری تاثیر دارد اما اینطور نیست که بلافاصله اثر آن را ببینیم، ممکن است دو هفته طول بکشد تا مراجعات افراد به بیمارستانها را کم کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها