استاندار در در دیدار هیأت رئیسه شورای روابط‌عمومی های گیلان

انعکاس شایسته خدمات دولت با بهره‌گیری از ابزارها و روش‌های نوین اطلاع‌رسانی

به گفته رئیس پلیس‌راه گیلان از ابتدای اعمال محدودیت‌های ترددی از ورود ۲۲ هزار خودرو با پلاک غیربومی به استان گیلان ممانعت شده است.
کد خبر: ۱۳۳۳۵۰۳

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،سرهنگ جاور صفاری با بیان اینکه ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به گیلان ادامه‌دار است، اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی تا پنج شهریور ادامه داشته و بر این اساس از ورود خودروها با پلاک غیر از گیلان به این استان جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به روان بودن وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی گیلان گفت: پس از اعلام تعطیلات و ممنوعیت تردد در کشور چندین ساعت ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان وجود داشته است ولی مأموران پلیس‌راه از همان ساعات اولیه در تمامی مبادی ورودی استان حضور پیدا کردند و اکنون ترافیک در محورهای استان گیلان روان و عادی است.

رئیس پلیس‌راه گیلان با تأکید بر لزوم توجه مسافران به ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به گیلان بیان کرد: پلیس‌راه اجازه ورود هیچ خودرو با پلاک غیربومی را به گیلان نداده و به این منظور از تمامی مسافران درخواست به هیچ دلیلی به گیلان سفر نکنند زیرا خودروهای آنان برگشت داده می‌شود.

به گفته صفاری از ابتدای اعمال محدودیت‌های ترددی از ورود ۲۲ هزار خودرو با پلاک غیربومی به استان گیلان ممانعت شده است.

وی با اشاره به حضور مستمر پلیس‌راه در مبادی ورودی گیلان افزود: مأموران پلیس‌راه به‌طور شبانه‌روزی در تمامی محورهای مواصلاتی گیلان حضور داشته و اجازه ورود هیچ خودرویی را به گیلان نمی‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها