رئیس شورای شهر فیروزکوه گفت: هر یک از اعضای شورا در انتخاب، رای و نظر خود استقلال و آزادی کافی را داشته اند و هیچ فشاری بر شورا از باب انتخاب شهردار نبوده و نیست.
کد خبر: ۱۳۳۳۲۹۴
استقلال شورای شهر توسط برخی رسانه ها مورد هدف قرار گرفته است/شورا با استقلال کامل تصمیم خواهد گرفت

به گزارش جام جم آنلاین تهران،محمد رضا شهرآشوب، رئیس شورای شهر فیروزکوه با اشاره به شاخص های شورای شهر در انتخاب شهردار تصریح کرد: بحث تخصص، تعهد، کارآمدی و غیره از جمله شاخصه هایی است که در انتخاب شهردار مدنظر شورای شهر است.

وی با تاکید بر این که باید از آزمون و خطا بگذریم، بیان کرد: شهر ما توان آزمون و خطا شدن ندارد و باید تلاش کرد شهر از این وضعیت خارج شود؛ شهر فیروزکوه اقلیمی بومی دارد؛ ما شهرداری نیاز داریم که هم با شهر و مردم شهر آشنا باشد و هم دلسوزی کافی برای شهر و پیشرفت شهر داشته باشد.

شهرآشوب تصریح کرد: ما در شهرستان و حتی در بدنه شهرداری فیروزکوه نیروهای بومی، متخصص و کارآمد داریم که عرصه کار به آنها واگذار نشده است و به نوعی کنار زده شدند.

رئیس شورای شهر فیروزکوه با رد برخی شایعه ها در سطح شهر توسط برخی رسانه ها، اذعان داشت: شورای شهر حدود ۴۰ گزینه داشت و با پالایش اولیه به ۱۸ گزینه رسیدیم که با استفاده از شاخص ها در نهایت به ۸ گزینه رسیدیم که این تعداد به مصاحبه دعوت شدند؛ امیدواریم تا هفته آینده به نتیجه مطلوبی در خصوص انتخاب شهردار برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی نماینده منطقه فرد خاصی برای انتخاب به شورا معرفی شده است یا خیر، گفت: اینکه گفته می‌شود فردی به شورا تحمیل شده، غلط است، شورای شهر از باب مشورت از نخبگان شهر کسب نظر کرده است که اگر گزینه ای مدنظر دارند معرفی کنند؛ قطعاً استقلال شورای شهر که توسط برخی رسانه ها مورد هدف قرار گرفته است، در این زمینه حفظ شده است و هر یک از اعضای شورا در انتخاب، رای و نظر خود استقلال و آزادی کافی را داشته اند و هیچ فشاری بر شورا از باب انتخاب شهردار نبوده و نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها