به گزارش جام جم آنلاین؛ مهاجم اسبق قرمزها این روزها در قرنطینه به سر میبرد. جواد کاظمیان که در یکی دو روز گذشته در بیمارستان بود، بعد از انجام تست pcr متوجه شد به کرونا مبتلا شده است. او شنبه شب تب و لرز شدیدی داشت. قرار است کاظمیان ظرف چند روز آینده برای دومین بار از ریه خود سی تی اسکن بگیرد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند