عیادت ارشد نظامی ارتش از بیماران کرونایی درهرمزگان

ارشد نظامی ارتش  از بیماران کرونایی درهرمزگان  عیادت  و از مدافعان سلامت تقدیر کرد .
ارشد نظامی ارتش  از بیماران کرونایی درهرمزگان  عیادت  و از مدافعان سلامت تقدیر کرد .
کد خبر: ۱۳۳۲۴۵۵
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،ارشد نظامی ارتش  از بیماران کرونایی درهرمزگان  عیادت  و از مدافعان سلامت تقدیر کرد .


امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری ارشد نظامی ارتش وفرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا با حضور سرزده در بیمارستان سیدالشهداء(ع) منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش، از مدافعان سلامت تجلیل کرد.


به گزارش روابط عمومی منطقه یکم امامت نداجا: امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری  با همراهی هماهنگ کننده بهداشت و درمان نیروهای مسلح استان هرمزگان ناخدایکم پزشک محمد افشین اردلان، با حضور سرزده در بیمارستان سیدالشهداء(ع) منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش، حضور یافت و از نزدیک در جریان بهبود بیماران قرار گرفت.



در حاشیه این بازدید امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری با بیان این که  امروز شاهد این هستیم که با توجه به افزایش بیماری کرونا و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر حضور همه جانبه و پررنگ‌تر نیروهای مسلح در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا افزود: همکاران بنده با تلاش و پیگیری و یاری خداوند متعال توانستند یک ظرفیت بسیار خوبی را در خصوص بستری هم استانیهای عزیز مان در بیمارستان سید شهدای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام بدهند و یک ظرفیتی را حدود ۸۰ تخت برای بستری بیماران کرونایی ارتقا بدهند که جای تقدیر و تشکر دارد. 


وی گفت:با توجه به پای کار آوردن همه امکانات و فراهم آوردن شرایط، هم اکنون  ۴۵ نفر از هموطنان عزیزمان در بیمارستان نیروی دریایی ارتش بستری هستند و همکاران پزشک در حوزه بهداشت در حال خدمات رسانی به مردم عزیز هستند. 


وی افزود: امیدوارم که با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تمامی مردم شریف کشورمان به ویژه مردم عزیز استان هرمزگان، شاهد کاهش روند صعودی بیماری باشیم. 


هماهنگ کننده بهداشت و درمان نیروهای مسلح استان هرمزگان و فرمانده بهداری رزمی ناوگان جنوب  نیز اظهار  کرد: از شروع پیک پنجم کرونا مقرر شد که در شورای تامین استان ظرفیت های تخت های بیمارستانی ارتقا پیدا کندو  بیمارستان سیدالشهدا نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتقاء ظرفیت و تخت را تا ۸۰ تخت برای بیماران کرونای ارتقا داده است.


دکتر اردلان با بیان این که  سه بخش کوید و بخش‌های ویژه در این  راه‌اندازی شده است افزود:
بیماران می توانند از سرویس های تنفسی و سرویس‌های سرپایی بیمارستان سیدالشهدا استفاده کنند و داروی مورد نظر را تحویل و استفاده کنند.
 

ناخدایکم پزشک محمد افشین اردلان با اشاره به راه اندازی بیمارستان جدید نیروی دریایی ارتش در بندرعباس گفت: انشالله بیمارستان ۱۶۸ تختخوابی جدید که فرمانده نیروی دریایی ارتش پیگیر هستند با یاری استاندار  هرمزگان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جهت خدمت رسانی به هم استانی های عزیز تا پایان شهریور تجهیز  وافتتاح شود.


وی گفت امیدواریم   این بیمارستان  هم  برای پرسنل نیروی دریایی، نیروهای مسلح و همچنین مردم عمومی شهر بندرعباس مفید واقع شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها