افزایش تسهیلات اشتغالزایی توسط گل‌گهر در تفاهم با بنیاد برکت

شرکت معدنی وصنعتی گل‌گهر و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به منظور اعطای تسهیلات اشتغالزایی برای حمایت از راه اندازی کسب و کارهای خردوخانگی در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر،تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۱۳۳۱۷۱۵
به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛ مدیرعامل شرکت گل گهر در اینباره گفت:گل گهر در عمل به مسئولیت های اجتماعی ودر خدمت به مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر به عنوان معین اقتصادی این دو شهرستان،پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در قالب۲هزار فقره تسهیلات با شبکه اجتماعی رسالت را اخیرا آغاز کرد. 

وی ادامه داد:اکنون در اقدامی دیگر در قالب تفاهم نامه همکاری با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)،با تأمین اعتباری معادل۱۲۰۰میلیارد ریال، پرداخت۲۵۰۰فقره تسهیلات اشتغالزایی در این دو شهرستان را در دستور کار دارد.

ایمان عتیقی،هدف اصلی این تفاهم را اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی بااولویت کسب و کارهای خرد و خانگی برشمردو اظهار امیدواری کرد با پرداخت مجموع۴۵۰۰ فقره تسهیلات از محل منابع گل گهر در بانک رسالت و تفاهم نامه بنیاد برکت شاهد رونق اقتصادی وبهبود وضعیت معیشت خانوارهای ساکن در مناطق کمتر توسعه یافته سیرجان و بردسیر باشیم.

مدیرعامل بنیاد برکت نیز با اشاره به فعالیت‌های بنیاد برکت در حوزه اشتغال‌زایی دراستان کرمان گفت:۵۰ مجری و تسهیل‌گر بنیاد که در زمینه شناسایی متقاضیان اشتغال و ایجاد فرصت‌های کسب و کار در مناطق روستایی و محروم استان کرمان فعال هستند،اجراو عملیاتی کردن طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماع‌محور پیش‌بینی شده در این تفاهم را نیز پیگیری خواهند کرد.

امیرحسین مدنی،افزود:مدت تفاهم‌نامه اشتغال‌زایی درمناطق محروم و روستایی شهرهای سیرجان و بردسیر سه سال است و مشاغل مورد نظر نیز با توجه به پتانسیل‌ها و مزیت‌های نسبی هر منطقه ایجاد خواهند شد.

گفتنی است بر اساس این تفاهم نامه،۲۵۰۰فقره تسهیلات اشتغالزایی تاسقف۵۰۰میلیون ریال(به ازای هرشغل)   باکارمزد۴درصدوبازپرداخت ۶۰ماهه درشهرستان های سیرجان و بردسیرازطریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها