با اعمال محدودیت‌های جدید در راستای کنترل پیک پنجم کرونا، فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های برتر که تا پیش از این در شرایط قرمز کرونا مجاز بود، تا پایان ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ممنوع اعلام شد.
کد خبر: ۱۳۳۲۱۷۲

به گزارش جام جم آنلاین ، در آستانه اعمال محدودیت‌های جدید برای کنترل پیک پنجم کرونا، فهرست مشاغل گروه یک به روزرسانی و هشت رشته از لیست قبلی حذف شد، بنابراین با توجه به اینکه پیش از این فهرست، مشاغل گروه یک ۲۹ رسته بود، هشت گروه شغلی که یک مورد آن شامل فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته در رشته های ورزشی مختلف است، از فهرست مشاغل گروه یک خارج شد.

طبق آخرین اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید۱۹ در شهرهای کشور، مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشاغل گروه یک (مجاز به فعالیت در تمام شهرستان‌ها حتی در شرایط قرمز)، مشاغل گروه دو (مجاز به فعالیت در شهرهای نارنجی)، مشاغل گروه سه (مجاز به فعالیت در شهرهای زرد) و مشاغل گروه چهار (مجاز به فعالیت تنها در شهرهای آبی) هستند.

پیش از این و بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ایسنا، اعلام شده بود که مصوبه مربوط به مجاز بودن فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های برتر در رشته‌های مختلف در تمامی شهرستان‌های کشور، کماکان به قوت خود باقی است که بر اساس مصوبه جدید تا اطلاع ثانوی چنین امکانی طبق محدودیت‌های جدید برای کنترل پیک پنجم کرونا فراهم نیست.

در پی جدیدترین مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی از دوشنبه تاریخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰  تا پایان روز شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ طی اطلاعیه‌ای اعلام شد که تنها گروه شغلی یک در محدودیت جدید امکان فعالیت دارند و فعالیت سایر مشاغل ممنوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها