بارش‌های پراکنده در شمال غرب طی سه روز آینده

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده بارش‌های پراکنده‌ای را در شمال غرب پیش رو داریم.
کد خبر: ۱۳۳۲۱۱۵

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرکرده، با اعلام این خبر افزود: از امروز تا سه شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و ارتفاعات واقع در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش‌های پراکنده‌ای را پیش رو خواهیم داشت.
 

وی گفت: همچنین در ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش‌های پراکنده به ویژه در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد موقتی برای امروز و فردا و پس فردا پیش رو خواهد بود.

کارشناس هواشناسی افزود: طی سه روز آینده همچنان در نواحی جنوبی کشور بارش داریم که در جنوب سیستان و بلوچستان، نواحی مرتفع کرمان، شمال استان هرمزگان به تدریج برای سه شنبه و چهارشنبه منتظر بارش هستیم که بارش‌ها در نواحی جنوبی استان فارس نیز رخ خواهد داد.

سرکرده گفت: البته بارش‌های این موقع از سال به طور پراکنده و موقتی است که در یک مدت زمان کوتاه اتفاق می‌افتد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود آب‌های جنوبی کشور مواج باشد به طوری که دریای عمان و خلیج فارس طی امروز و فردا مواج است.

کارشناس هواشناسی گفت: همچنین پیش بینی می‌شود طی این هفته نسبت به هفته گذشته به طور متوسط کاهش سه تا شش درجه‌ای دما را در کل کشور داشته باشیم.

سرکرده افزود: برای نواحی شرقی کشور نیز همچنان وزش باد را داریم که نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد وزش باد شدت می‌گیرد به ویژه در شمال سیستان و بلوچستان بیشتر منطقه زابل برای دو روز آینده طوفان و گرد و خاک پیش رو خواهد بود.
 
تعداد بازدید : 12

وی گفت: غیر از این نواحی در نواحی مرکزی کشور نیز وزش باد را داریم در استان‌هایی مانند اصفهان، یزد، قم، مرکزی و جنوب استان سمنان، تهران، البرز، قزوین و همدان نیز امروز وزش باد به نسبت شدید است.
کارشناس هواشناسی افزود: برای نواحی جنوب غرب کشور استان‌هایی مانند ایلام و خوزستان نیز امروز وزش باد را داریم که با توجه به خشکی سطح زمین گرد و خاک در آنجا نیز محتمل است.
 
سرکرده گفت: پیش بینی می‌شود امروز تهران در گرمترین ساعات به حول و حوش ۳۵ درجه بالای صفر برسد.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها