به پاس موقعیت شناسی و درک مردم ایران اسلامی در انتخابات 1400

رئیس جمهور منتخب و انتظارات مردم

در ایام 17 مرداد و روز خبرنگار و همزمان با دومین روز از محرم حسینی رئیس ستاد اقامه نماز استان به انفاق هیئت همراه از دفتر خبرگزاری جام جم آنلاین بازدید و از خبرنگاران این مجموعه تقدیر بعمل آوردند.
کد خبر: ۱۳۳۱۵۰۹

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، حجت الاسلام محمد کریمی وردنجانی رئیس ستاد اقامه نماز استان به همراه  مدیران این ستاد روز چهارشنبه 20 مرداد با حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری جام جم ضمن بازدید از این دفتر از خبرنگاران و فعالان عرصه خبرو اطلاع رسانی تقدیر و تشکر کرد.

برگزاری با شکوه نماز ظهر عاشورا با رعایت پروتکل و شیوه نامه های بهداشتی

در ابتداء این جلسه سرپرستی خبرگزاری جام جم در استان ضمن خوش آمدگوئی به رئیس ستاد اقامه نماز و هیئت همراه از زحمات و تلاش این ستاد در جهت برگزاری با شکوه فریضه اقامه نماز در سطح جامعه ، مساجد و ادارات استان تجلیل و به برگزاری نماز ظهر عاشورا اشاره نمود که انشاء الله در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی نماز ظهر عاشورا ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام پروتکل های وزارت بهداشت در محیطی باز و معنوی و با شکوهی خاص برگزار گردد

نقش کلیدی رسانه ها به هیچ عنوان کتمان پذیر و فراموش شدنی نیست

در ادامه حجت الاسلام کریمی ضمن تجلیل از خدمات اصحاب رسانه و فعالان مطبوعاتی گفت:  در دنیای امروز با توجه به شتاب و سرعت گردش اطلاعات و تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برحسب ضرورت های اجتناب ناپذیر جوانان، نقش کلیدی رسانه ها به هیچ عنوان کتمان پذیر و فراموش شدنی نیست.

خبر نگاران نقش مهمی در فرهنگ سازی و ایجاد ساختارهای  اسلامی در جامعه دارند

کریمی با اشاره به اینکه خبر نگاران نقش مهمی در فرهنگ سازی و ایجاد ساختارهای مناسب اسلامی و دینی در جامعه دارند افزود: اصحاب رسانه باید در فرهنگ ترویج شعائر دینی و خصوصا نماز پیشتاز بوده و مروج فرهنگ نماز و نماز خوانی در جامعه باشند.

کریمی در خاتمه ضمن تشکر از همه فعالان رسانه ای و خبری تاکید کرد،روزنامه جام جم و خبر گزاری جام جم آنلاین از زیر مجموعه های رسانه ملی می باشد که الحق در ترویج مسائل دینی و فرهنگ نماز و نماز خوانی سهم بسیار عمده و قابل توجهی در عرصه خبر و اطلاع رسانی دارند و شایسته است از این رسانه ارزشی و انقلابی بنحو شایسته تجلیل شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان در خاتمه با تشکر از مدیریت موسسه فرهنگی جام جم در استان از خبر نگاران و فعالان خبری  این رسانه تقدیر و تشکر نمود.

تشویق و ترغیب دستگاه ها و اداراتی که نماز اول وقت را باشکوه و حضور فعال برگزار می کنند 

در پایان سرپرست موسسه فرهنگی جام جم در استان چهار محال و بختیاری،  ضمن تشکر از حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان در موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم خواستار تشویق و ترغیب دستگاه ها و ادارات مختلفی شد که نماز خانه ای در شان یک نظام مقدس اسلامی دارند و نماز به صورت باشکوه و خود جوش بر گزار میکنند.

سعید بیاتی اشکفتکی، تاکید کرد ادارات استان که نماز اول وقت  را در مجموعه اداری با عزت وشکوه و در کمال معنویت و با حضور اکثر مدیران و کار کنان  برگزار می شود باید مورد تقدیر و تشویق نموده و همچنین رسانه ها موظف به انعکاس جلوه های خوب معنوی ادارات، کارکنان و مدیران دستگاه دولتی و غیر دولتی هستند

شایان ذکر است در این نشست احمد رفیعی وردنجانی مدیرروابط عمومی ستاد اقامه نماز استان نیز حضور داشت. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها