نماینده مردم قزوین در مجلس در دیدار از روزنامه جم جم استان به مناسبت روز خبرنگار:

رسانه های قزوین در زمانه رونق هم فقیر بودند

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست و خبرنگاران روزنامه جام جم قزوین که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید مسائل ابتدایی معیشتی خبرنگاران حل شود، گفت: رسانه های قزوین در زمانه رونق هم فقیر بودند و نیاز به حمایت این قشر وجود دارد.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست و خبرنگاران روزنامه جام جم قزوین که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید مسائل ابتدایی معیشتی خبرنگاران حل شود، گفت: رسانه های قزوین در زمانه رونق هم فقیر بودند و نیاز به حمایت این قشر وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۳۰۹۹۵

به گزارش جام جم آنلاین قزوین،نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست و خبرنگاران روزنامه جام جم قزوین که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید مسائل ابتدایی معیشتی خبرنگاران حل شود، گفت: رسانه های قزوین در زمانه رونق هم فقیر بودند و نیاز به حمایت این قشر وجود دارد که یکی از آنها استفاده از طرح مسکن ملی برای خبرنگاران مستاجر است که  با تکلیف کردن ما به دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در سال، اهالی رسانه هم می توانند در این طرح صاحب مسکن شوند.

لطف اله سیاهکالی مرادی همچنین در خصوص دیگر مشکلات معیشتی خبرنگاران که به دنبال ویروس کرونا و غیره در کشور ایجاد شده، استفاده از قابلیت صنایع استان از جمله شرکت های مستقر در شهرک کاسپین را در رفع این مشکل کارساز دانست و افزود: در جلسه ای که به زودی با صاحبان صنایع و اهالی دغدغه مند رسانه برگزار خواهد شد، این موضوع را طرح کرده و از قابلیت آنان در جهت حمایت از این قشر کمک خواهیم گرفت.

وی در خاتمه با تبریک روز خبرنگار به کارکنان این رسانه گفت: متاسفانه بسیاری اعتقاد دارند که کار رسانه و خبرنگاری، کاری لوکس و شیک است ولی از آسیب های آن، که فرد را بسیار مستهلک می کند، اطلاعی ندارند.

سرپرست روزنامه جم جم استان هم در ادامه این دیدار با قدردانی از حضور ایشان و هیات همراه در این رسانه گفت: متاسفانه اهالی رسانه تنها در موسم روز خبرنگار و 17 مرداد ماه هر سال دیده می شوند و واقعا اقدام کارسازی برای آنان انجام نگرفته است تا جایی که مجبوریم برای تامین هزینه های خود، مواقع استراحت را هم به دنبال فعالیت اقتصادی باشیم.

مهرداد نوری با تاکید بر اینکه متاسفانه اصحاب رسانه قزوین در وضعیت معیشتی نامناسبی قرار دارند، افزود: اکنون که حدود 22 سال از اولین روز خبرنگار می گذرد، اما هیچ کدام از مشکلات خبرنگاران به طور ریشه ای حل نشده و متاسفانه باعث شده برخی از خبرنگاران به سمت کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی با هدف کمک گرفتن دست دراز کنند.

وی همچنین بر حمایت خبرنگاران در فعالیت حرفه ای تاکید کرد و گفت: در دولت گذشته متاسفانه خبرنگاران بسیار اذیت شدند و با کمترین مطلب به چاپ رسیده متهم به نشر اکاذیب و تشویق اذعان عمومی شدیم که امیدوارم در این دولت شاهد این قبیل رفتار نباشیم.

نوری در خاتمه بر توجه همه مسوولان بر رفع مشکلات خبرنگاران و اهالی رسانه تاکید کرد و خواستار افزایش ظرفیت عضویت خبرنگاران استان در صندوق هنر وزارت ارشاد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها