سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی:

حکم بازگشت به کار دو کارگر معترض به هفت تپه صادر شد

نماینده مردم شوش در مجلس با اشاره به این که شرکت کشت نیشکر هفت تپه در سال ۱۳۹۴ به نورچشمی دولت آقای روحانی واگذار شد، گفت: متاسفانه تا امروز حکم خلع ید به سازمان خصوصی سازی ابلاغ نشده و این شرکت همچنان با چالش های عدیده ای روبرو است.
کد خبر: ۱۳۳۰۹۷۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، کعب عمیر در نشست علنی دیروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک روز خبرنگار به مجاهدان عرصه اطلاع رسانی گفت: شرکت کشت نیشکر هفت تپه در سال ۱۳۹۴ به نورچشمی دولت آقای روحانی واگذار شد و پس از شروع به کار مجلس یازدهم جلسات عدیده‌ای در کمیسیون اصل ۹۰ برای بازپس گرفتن این شرکت و بازگرداندن به بیت المال برگزار شد.

نماینده مردم شوش در مجلس یازدهم افزود: تخلفات در نحوه واگذاری، قیمت گذاری و بعد از واگذاری و عدم رعایت اصل ۴۴ قانون اساسی به وسیله خریدار و عدم اهلیت و صلاحیت از سوی نهاد‌های نظارتی از جمله دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی کل کشور محرز شد و خلع ید توسط دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده‌های خصوصی سازی اعلام شد.

وی یادآور شد: متاسفانه تا امروز حکم خلع ید به سازمان خصوصی سازی ابلاغ نشده و این شرکت همچنان با چالش‌های عدیده‌ای روبرو است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها