بیش از ۱۶ هزار خانوار ایوانی از نعمت گاز برخوردار هستند

رییس اداره گاز شهرستان ایوان گفت: از ابتدای گازرسانی تاکنون ۱۶ هزارو ۵۴۰ خانوار در مناطق شهری و روستایی ایوان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.
کد خبر: ۱۳۳۰۹۵۳

به گزارش جام جم آنلاین  ایلام؛ بهنام شفیعی افزود: شهرستان ایوان از نظر تعداد مشترک، بعد از شهرستان ایلام در رتبه دوم استان از لحاظ جمعیت مصرف کننده گاز طبیعی قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی دارای قابلیت گازرسانی ایوان گازدار می‌باشد، اظهار داشت: ایوان یکی از مناطق سبز استان است و از لحاظ گازرسانی یکی از شهرستان‌های برتر این منطقه است.
 
رییس اداره گاز شهرستان ایوان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶ هزارو ۱۸۶ متر شبکه فولادی و پلی اتیلن در این شهرستان اجرا شده است،تصریح کرد: از این مقدار ۴ هزارو ۵۸۹ متر در مناطق شهری و یکهزارو ۵۹۷ متر در مناطق روستایی بوده است.
 
شفیعی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۳۶ واحد صنعتی و تولیدی در این شهرستان گازدار شده و تلاش می‌شود به منظور تحقق نامگذاری سال جاری و در صورت مراجعه مردم برای این موضوع، به هر شیوه ممکن با آنها همکاری شود.
 
رییس اداره گاز شهرستان ایوان افزود: شهرستان ایوان دارای یک ایستگاه C.G.S با ظرفیت ۳۰ هزار متر مکعب در ساعت و تعداد ۲۲ ایستگاه T.B.S، میترینگ و CPS می‌باشد که تاُمین گاز این منطقه از طریق این ایستگاه‌ها انجام می‌شود.
 
وی ادامه داد: تاکنون ۳۹۱ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع در مناطق شهری و روستایی این شهرستان انجام شده است.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها